18.10.2015

#02

Witam :)
Pomyślałam, że dobrym postem na początek będzie "kilka faktów o mnie " , aby w pewnym stopniu przedstawić Wam swoją osobę nie rozpisując się nie potrzebnie ,a napisać (jak to ujęłam w poprzednim poście) trochę konkretów . Nie jestem pewna ,ile tego dokładnie wyjdzie, ale mam nadzieję na chociaż 10 informacji,  przy niektórych na pewno coś dopowiem, aby nie zostawiać jakichś wątpliwości , bądź nie urwać wątku bez żadnego punktu kulminacyjnego . 





























Ponieważ po raz pierwszy od rocznej przerwy przymierzyłam się do zrobienia jakichś zdjęć na bloga było mi ...co najmniej dziwnie. Pozowanie przed obiektywem kiedyś było dla mnie czymś oczywistym, teraz od tego chyba odwykłam. Więc ostatecznie zrobiłam jedno zdjęcie w kilku wydaniach ,żeby nie było ,że nie próbuję.  Pomiędzy wyliczanką informacji o mnie , dodam tutaj kilka moich starych zdjęć , bo tak trochę pusto tutaj ...
Dlaczego właśnie taka stylizacja  ?  Inspiracja z innego bloga , delikatna modyfikacja szczegółów i wyszedł jakiś szatan ,haha! Żeby nie przedłużać i nie zanudzać przechodzę do tego ,o czym w tym poście tak na prawdę miało być , czyli nie wiem ile faktów o mnie :D

1.Jestem osobą nieufną, bywam wredna, perfidna, chamska ,ale mimo to wszystko staram się traktować innych tak,jak sama chciałabym być traktowana.
2.Jestem jednym ,wielkim nieporozumieniem - po prostu moja osobowość to same przeczenia, jestem tak paradoksalna ,że trudno jest mnie zrozumieć (nie wiem czy jest to określenie człowieka, ale do mnie słowo PARADOKS pasuje na drugie imię,którego nie posiadam) .
3.Blogowałam od 2011 do około połowy 2014 roku . 
4.Moją wielką pasją jest śpiewanie , ale o tym nie będę się rozpisywać ,ponieważ poświęcę na to osobną notkę :) 
5.Skoro o muzyce mowa moją idolką jest Honorata Skarbek , ponadto uwielbiam zespół Centrala 57 (chętnych zachęcam do przesłuchania najnowszego singla - KLIK) , słucham też Adam Lambert , Pink , Skrillex i przebijając wszystko jestem fanką starych piosenek z czasów moich rodziców <CZAS NA ŚMIECH >, ale o tym jak mówiłam - muzyka ,osobny post -  . 
wakacje 2013
6.W poprzednim poście pisałam ,że jestem uczennicą technikum , owszem i jak to ja - człowiek paradoks , mam na prawdę dobre oceny (ah ten szpan) ,ale dzięki moim pięknym baniom z matmy prawdopodobnie obleje rok POZDRAWIAM MOICH ZIOMECZKÓW Z KLASY ! Haha ! :D
7.Od trzech lat jestem w związku . Tak miałam 14 lat,gdy się związaliśmy i nadal ze sobą jesteśmy,czy to na prawdę takie dziwne? Ponieważ wiele osób dziwi się ,gdy im o tym mówię...
8. W zeszłym roku w wakacje ścięłam włosy na meeega krotkie a'la Honorata Skarbek (haha,tak odgapiłam, problem?). Gdzieś tam w głębi duszy tego żałowałam ,bo której dziewczynie nie  byłoby szkoda ściąć włosy z takiej długości jak widać  na zdjęciu wyżej na takie, które za chwilę wam przedstawię? Ale są tego plusy ,po wielu farbowaniach , prostowaniu i ogólnemu zniszczeniu nie ma śladu :) A pomału odrastają i niedługo z powrotem będę mogła robić warkocza hihi . 
wakacje 2014

9.Pomału tracę wenę ... Interesuję się w sumie wszystkim po trochę , mam tyle zainteresowań , że z każdego po trochę chciałabym mieć możliwość rozwijania ,ale jest to niemożliwe do zrealizowania pod każdym względem , wiąże się to z kosztami, czasem ,którego mi wiecznie brakuje i cierpliwością ,której w ogóle nie posiadam :) A moimi zainteresowaniami są m.in. fotografia, muzyka, moda...
10.Możecie mnie znaleźć na instagramie ,gdzie dodaję dużo zdjęć , inne profile na portalach społecznościowych mam prywatne Zainteresowanych moim IG kieruję TUTAJ :)
Mam nadzieję,że Ci którzy czytali wytrwali do końca i gratuluję wytrwałości :) 

2 komentarze:

  1. O ja... Jesteś idealna, wszystkie te twoje dobre cechy które wymieniłaś są zdumiewające i powalające ^_^

    Ps.
    Pozdrowienia dla rodziców i dla reszty...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)