02.11.2015

#04

Za dwa dni minie miesiąc , od kiedy założyłam bloga, jestem z siebie mega zadowolona,że nie poddałam się mimo ,że były chwile kryzysu , ale jakoś je przetrwałam i mam nadzieję,że więcej tych kryzysowych momentów nie będzie. Pomału pracuję nad drugą częścią posta dotyczącego muzyki,myślę,że pojawi się jeszcze przed weekendem :) Chwilowo mam trochę swoich innych zajęć i nauki,w wolnej chwili realizuję swoje pomysły na posty ,tak jak w tej chwili , początkowo chciałam szybciej dokończyć zaczęty temat ,ale ten bałagan raczej nie zniszczy wszystkiego i nikt mi nie urwie głowy ,że robię coś po swojemu haha !
W listopadzie nie szykuje się nic specjalnego z wyjątkiem końca miesiąca,kiedy wypadają moje imieniny i andrzejki,co chcę połączyć w jedność i zrobić małe przyjęcie (tak małe przyjęcie ,nie alkoholową libację haha !) .  W szkole nadal walczę z moimi jedynkami z matmy,ale mozolnie mi to idzie,szczególnie ,kiedy przez dwa tygodnie mieliśmy luz w nauce ,ponieważ grupa ekonomistów miała w tym czasie praktyki zawodowe, Przez pierwszy tydzień  rozchorowałam się i reszta klasy w tamtym czasie poprawiała oceny. Po powrocie ze szkoły ,gdy zapytałam panią czy mogę teraz poprawić sprawdzian i kartkówkę przez ostatnie dwie luźniejsze lekcje , otrzymałam odpowiedź w formie pytania ,czemu nie pisałam w zeszłym tygodniu ... Gdy odpowiedziałam,że byłam chora dowiedziałam się,że trzeba było przyjść ,zajebiście - Polska edukacja ,juhu ! Ostatecznie napisałam na tamtej lekcji kartkówkę a sprawdzian sobie darowałam, porozmawiam z wychowawczynią,żeby mi jakoś pomogła, bo ja i pani od matmy się raczej nie dogadamy . Moja pani dyrektor w podstawówce ciągle powtarzała ,że "z nauczycielem nie wygrasz" :) Szkoła niestety jest potrzebna, ale niektóre rzeczy ,których nas uczą na prawdę są najprościej mówiąc głupie, no ale skoro taki jest program nauczania trzeba się z tym pogodzić . Choć  ja najchętniej wprowadziłabym totalną rewolucję :D
SNAPCHAT Z MIESIĄCA PAŹDZIERNIK : 
|osiemnastka Makiego | mój krzywy ryj | znajda,którą oddaliśmy do schroniska ;c | kisski z Honią | nowy nabytek na jesień | rozmowy na skypie z przyjaciółmi | sesja na bloga | morda :)
POZDRAWIAM :)

1 komentarz:

  1. I have to thank you for the efforts you've put in penning this
    website. I am hoping to view the same high-grade blog posts from you in the future as well.

    In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal website now ;)

    Here is my webpage: madden nfl mobile cheats Android

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)