22.11.2015

#06

Cześć!
Przez cały listopad nie miałam ani czasu ani ochoty ,żeby cokolwiek tu nabazgrać . Ostatnia notka na początku miesiąca ,a tu już koniec listopada, za chwilę moje imieniny ,andrzejki ,potem mikołajki ,święta , Sylwester ...A ja się czuję jakby ostatni Sylwester był wczoraj . Dwie imprezy w ciągu jednego dnia ,bo oprócz zakończenia roku świętowaliśmy 18-stkę Mateusza . Impreza była na prawdę dobra! Nie wiem co będzie z tegorocznym Sylwestrem ,ponieważ to zazwyczaj ja jestem organizatorem imprez wraz z moim chłopakiem, niestety na co najmniej pół roku przypada mi żałoba. Chwilowo plany zostały przerwane, ale będę jeszcze rozmawiać z moją mamą i bratem na ten temat ,mam nadzieję,że dojdziemy do jakiegoś porozumienia w tej sprawie i nie będziemy tylko się smucić przez cały rok.
W najbliższym czasie wybieram się z Patrykiem do kina na ostatnią część Igrzysk Śmierci . Czytałam całą trylogię już jakiś czas termu ,ale mam nadzieję,że nie zrąbią filmu jak w większości przypadków się dzieje. Poza tym mam też zaplanowane na przyszły weekend małe spotkanie jak już wcześniej wspominałam imieninowo-andrzejkowe ,ale chwilowo mam taki chaos, dość dużo spraw na głowie,że wszystko po kolei muszę sobie zaplanować i poukładać, bo nagle się okaże ,że wszystko przypadnie mi na jeden dzień ... Ale w każdym razie na pewno nie będę się nudzić i mam nadzieję pisać tutaj nieco więcej i dodawać jakieś zdjęcia ,chociażby z najbliższych "uroczystości" ,bo przyjęciem chyba raczej nie wypada mi tego nazywać .
Krótka notka,żeby nie było ,że mnie nie ma :) SNAPCHAT Z MIESIĄCA LISTOPAD:





































|chore człowieki | dzieło mojego boya | prezent od siostry | specjalnie dla wege-friend | nie muszę tego komentować | czego uczą nas fajnego w szkole | "Kacper mieszka w jakiejś Wielkiej Anglii"| pies,który siedzi na dworcu | nowy współlokator |
Tymczasem zapraszam na mój Instagram KLIK :)
POZDRAWIAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)