30.11.2015

#07

Andrzejki - wieczór wróżb odprawianych w nocy z 29 na 30 listopada, w wigilię świętego Andrzeja.
W moim domu ta tradycja ciągnie się od bardzo dawna, co roku albo z mamą albo z kimś innym (w tym roku był to mój chłopak) lejemy wosk . Co prawda jest to wróżba dla niezamężnych oraz prawdopodobnie nie będących w związkach kobiet, a Patryk powinien świętować je z 24 na 25 listopada w "Katarzynki" ,ale przecież można to potraktować jako zabawę,szczególnie,jeśli planuje się masę wróżb z gronem znajomych :) Pamiętam, jak kilka tam temu zrobiłam imprezę z tej okazji ,choć nie było żadnych wróżb i typowego nastroju ,raczej przyjęliśmy to jako domówkę,mam nadzieję kiedyś ją poprawić na typowo andrzejkową imprezę ,w tym roku nic z moich planów nie wypaliło jak to mam w zwyczaju ,hahaha! :D

Tegoroczne wróżby wyszły nam jako parze bardzo powiązane ze sobą ,choć ja jestem w 100% pewna,że się nie ziszczą ,a każdy i tak będzie miał o tym swoje zdanie,ponieważ zarówno ja ,jak i moi znajomi uważają ,że będziemy rodzicami (a tak nie będzie) ,ale nie ukrywam było to zabawne :D Ostatecznie uznaliśmy nasze wróżby za granat i rybę ,kto tam sobie będzie zawracał głowę takimi sprawami jak dzieci ,no może kiedyś ,ale dziś mamy 17 lat sami jeszcze jesteśmy dziećmi . Z dwojga złego przynajmniej miałam ubaw po pachy ,czekam na sugestie ,czy ktoś widzi coś innego niż płód bądź USG . :D No tak,jest jeszcze jedna nieco wulgarna teoria : GÓWNO :)

By the way, w szkole na praktykach przyuważyliśmy apetycznie wyglądające ,kuszące ciasteczka. Okazało się,że są na sprzedaż z okazji dzisiejszego święta a w środku znajduje się wróżba ,dowiedziałam się z niej ,że odnajdę satysfakcję w szkole....w piątek wieczorem ! Bardzo optymistycznie,chyba zacznę czytać horoskopy :D



























Tymczasem zapraszam na mój instagram KLIK i życzę miłego tygodnia ! :)

2 komentarze:

  1. Andrzejki, jak dla mnie, są serio fascynującym i jednocześnie zabawnym świętem. :D Od małego je uwielbiałam! Choć teraz już tego w ten sposób nie czuję. :c
    Ale wosku wylałaś, ohoho!


    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)