24.01.2016

#17

Cześć !
Nie mam za bardzo czym się rozpisywać , u mnie nic się nie zmieniło, planuję zacząć od lutego przez całe ferie dodawać notki tematyczne, jeśli nie przez całe to pierwszy tydzień ,bo później się przeprowadzam . Już dawno nie było jakiegoś konkretnego posta,dlatego stwierdziłam,że odezwę się tutaj w formie snapchata z miesiąca styczeń :)

|aktualizacja snapa|selfie 1|pora na fryzjera z Mateuszem| selfie 2 - zima |selfie 3 - nowy kolor włosów | bawię się w detektywa i śledzę przyjaciół z okna| selfie 4 - przed farbowaniem - głupi ryj
 pobudka | nie wiem jak skomentować Makajewa | 

Mój miesiąc ujęty w jednym kolażu zdjęciowym. Od lutego trochę czegoś nieco ciekawszego mam nadzieję ,na razie nie mam weny do niczego ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)