22.02.2016

#21

Cześć !
Dziś dostałam swoją paczuszkę z http://megawear.pl/ ,którą zamówiłam w czwartek ,mianowicie jest to koszulka z nadrukiem MEGA SPOKO LASKA, a twarzą  marki i być może ambasadorką (nie wiem jak to dokładnie wygląda :) ) jest Honorata Skarbek ,o czym wspominałam w poprzednim poście --->  KLIKNIJ ABY PRZECZYTAĆ :) Członkowie grupy Honlovers dostali dodatkowo autograf oraz opaskę HONLOVERS ,o której również ostatnio wspominałam . Poprosiłam Honoratę przy zamówieniu o dedykację na autografie , mój poprzedni uległ zniszczeniu przez mojego psa...znaczy zachował się,ale jest bardzo zniszczony :D Po otrzymaniu paczki oczywiście podzieliłam się tą informacją na grupie ,na co dostałam komentarz od Honoraty (i tu dostałam zawału) ,żebym dodała zdjęcie w koszulce . Wszystko byłoby fajnie,gdyby nie mój niewypałowy ryj ,ale szybki makijaż uratował sytuację ryja ,ale włosy po ostatnim już rozjaśnianiu,a właściwie po srebrnej płukance wyglądają ...dziwnie :) Jednak ucieszyłam się po dodaniu zdjęcia,gdy zobaczyłam kolejny komentarz Honki ,to na prawdę miłe uczucie :
Tym razem przynajmniej nie ryczałam ,jak kilka lat temu po przeczytaniu maila od idolki hahaha :D Później dodałam zdjęcie na instagram i oznaczyłam sklep MEGAWEAR ,po jakimś czasie zobaczyłam lajka od nich i okazało się ,że dodali moje zdjęcie na swój instagram . Najpierw się mega zdziwiłam a potem pękałam ze śmiechu :D
"Laska jest tak MEGA SPOKO,że ma na chacie dwa domofony! Przebij to !" -Myślałam,że się uduszę :D  Dla wyjaśnienia ,to telefon i domofon ,ale od dziś są to dwa domofony (wielki kciuk w górę) .
Tak prezentowała się paczuszka , koszulka jest świetna , jest z dobrego materiału ,wygodna ,ale jedyne ,co mnie odrzuciło to zapach nowości ,przypominał ocet ,dlatego zaraz po zrobieniu zdjęcia wrzuciłam ją do prania :D Zobaczymy jak będzie się prezentować po praniu :)
Na sam koniec wrzucam swój niewypałowy ryj z efektem końcowym rozjaśniania ,po użyciu srebrnej płukanki :

Zapraszam wszystkich do zamówienia tych wspaniałych koszulek - http://megawear.pl/ :-)

3 komentarze:

  1. Kurde Kika ale ty jesteś bogata w domofony ;3 trza się na tym wybić xDD leć szpanować po internetach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto bogatemu w domofony zabroni :D Zobacz kto mi polubil zdjecie w koszulce na insta ,sram ze szczescia serio

      Usuń
  2. Super tekst, Honorata najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)