24.02.2016

#22

Cześć !
Ja już jestem po przewózce większości swoich rzeczy , pomału się rozpakowuję i czerpię przyjemności z ostatnich dni wolności od szkoły. Myślę nad tym ,żeby przygotowywać się pomału do egzaminów na prawo jazdy ,pomału i porządnie. W sierpniu kończę osiemnaście lat ,nie  zamierzam się ociągać :) Planowałam wybrać się w sobotę na koncert Central 57 do Kłodzka,jednak nie mam dobrego połączenia PKP wieczorem ...Właśnie dlatego chcę zrobić prawo jazdy! Może jeszcze coś się zmieni nadal nie tracę nadziei ,ona jest w końcu matką głupich :D
SNAPCHAT Z LUTEGO ! ;)
|paczka megawear.pl | Kacperek hhihi | h friends| niewypałowy ryj| going to Poland ,bro| poranny neogar - patrz niewypałowy ryj 2 | rozjaśnianie włosów - niewypałowy ryj 3| girls| kisses ;*|

2 komentarze:

  1. świetny post! zdjęcia cudne:)
    wpadnij do mnie, byłoby mi miło gdybyś coś po sobie zostawiła:)
    za komentarz szczery będę wdzięczna, a za obserwacje się odwdzięczę:)
    KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Uwielbiam tego typu posty. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)