18.03.2016

#28

Cześć ! :)
Za oknem taka piękna pogoda ,że aż chce się śpiewać z radości ! A czego najlepiej słuchać podczas wiosennych spacerów z psem lub w samotności ? CENTRALI 57!
Kochani , jakiś czas temu wpadłam na pomysł założenia funclubu tego zespołu ,napisałam z inicjatywą do wokalisty i mój plan znalazł odzwierciedlenie w rzeczywistości . Narodziła się pewna współpraca między mną a Kubą N. ,który zajmuje się sprawami medialnymi zespołu,czyli między innymi funclubem.
Grupa publiczna C57 powstała już około tygodnia ,może dwóch temu , pomału zaczyna się rozkręcać,dlatego zapraszam was serdecznie do dołączenia do grupy publicznej na Facebooku (KLIKNIJ ,ABY PRZEJŚĆ DO GRUPY) ,a osoby ,które nie kojarzą zespołu kieruję bezpośrednio na stronę internetową, gdzie znajdziecie ich twórczość oraz wszelkie informacje na temat zespołu (STRONA ZESPOŁU - KLIK) .


Myślę,że pomysł zjednoczenia fanów w jednym miejscu jest jak najbardziej ok, w szczególności jeśli Paweł wyraził zgodę na zrealizowanie mojego pomysłu. Zachęcam was do przesłuchania kilku piosenek, a gwarantuję,że muzyka przypadnie wam do gustu. Ja sama poznałam zespół jakieś dwa lata temu ,pisałam na ten temat posta na samym początku mojej działalności ,dlatego nie będę się rozpisywać ,chętnych zapraszam TUTAJ ,bo post jest jednym z moich ulubionych na moim blogu :)
Na zakończenie podrzucam wam kilka najlepszych moim zdaniem kawałków, mam nadzieję,że polubicie chłopaków tak jak ja , a jeśli ktoś z was zna Centralę 57 niech dołącza do grupy C57,do której link podałam na początku posta . ENJOY :

1.CENTRALA 57 - "MAŁE MIASTECZKA"


2.CENTRALA 57 - "ROCZNIK 89" (ja zawsze śpiewam 98 ,sorry chłopaki :D) 


3.CENTRALA 57 - "Kalejdoskop" 


Nie wiem dlaczego ,ale nie mogę dodać teledysku do "Rocznik 89" ,zainteresowanych zapraszam na YOUTUBE ,gdzie koniecznie musicie przesłuchać "No co ty na to " lub  "Mamy siebie" i inne wspaniałe utwory :) 
Dajcie znać w komentarzach ,czy znacie chłopaków, lub czy może zachęciłam was do poznania Centrali 57 !





9 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do ich poznania, bez wątpienia
    wcześniej nie znałam tego zespołu :) super że
    założyłaś dla nich funclub!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że nigdy o nich nie słyszałam ale chętnie zerknę na nich :)

    Zapraszam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teksty są super i teledyski :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam ich wcześniej :P fajnie że zalozylas taki funclub , dzięki temu można poznać wiele bardzo fajnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam ich wcześniej, ale zdecydowanie znajdą się na mojej playliście ! :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super piosenki:)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej zespołu :) Jeśli moge coś dodać, to powiększyłabym na twoim miejscu czcionkę na blogu bo męczy wzrok :)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie sie zastanawialam ,czy tego nie zrobic ,dziekuje za sugestie :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)