23.03.2016

#29

Cześć !
Można już śmiało powiedzieć ,że mamy wiosnę,choć pogoda jest bardzo zmienna. Niedługo Wielkanoc ,która zapowiada się ciepło ,dlatego mam nadzieję,że zima już nie zaskoczy kierowców ;) . Pomyślałam,że przyszła pora na post "SNAP Z MARCA" ,co prawda nie mam jakoś wielu zdjęć , co jest aż dziwne,bo jakoś zapominałam zapisać snapy ,ale coś tam wynalazłam. Krótko mówiąc u mnie jak na razie jakoś się słabo układa, rozchorowałam się,mam dużo zaległości w szkole,mój brat jest uczulony na sierść Honi i przez dwa miesiące będzie odczulany ,przez co nie będzie jej z nami przez ten czas w domu. Mam tylko nadzieję,że będzie mogła do nas wrócić po okresie leczenia. Jedyną dobrą informacją jest to,że dostałam się na praktyki na Wyspy Kanaryjskie , które odbędą się w listopadzie, jestem cała w skowronkach ,choć w sumie wiedziałam ,że się dostanę,szanse ciągle były prawie 100% :) Jednak ciągle byłam w niepewności . Teraz tylko mam nadzieję,że nie zawalę roku szkolnego ,to byłoby mega słabe.
Przechodząc do snapa z marca, dziś zdałam sobie sprawę,że 9tego kwietnia prowadzę grupowego snapa Honlovers , totalnie się tym denerwuję,bo wiem,że co najmniej 300 osób może oglądać moją mordę haha :D No,ale podjęłam się wyzwania i mam nadzieję,że będzie to fajne przeżycie .
SNAP Z MIESIĄCA MARZEC : 
|małe nowostki | dieta ,haha | nienawidzę pozować do takich zdjęć | z serii "dwa domofony"|torcik z okazji dnia kobiet| no a to nie wymaga komentarza| 
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA LINKÓW DODANYCH W PRAWEJ KOLUMNIE :)  

10 komentarzy:

  1. Powodzenia w prowadzeniu grupowego snapa :D
    Jaki śliczny tort <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mix zdjęć :D Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog:)! Może obs za obs?;)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo przyjemny wpis :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mix :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych wysp :)
    A co do chorowania też pod tym względem mam ostatnio słabszy okres :c

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę tych praktyk!! <3
    masz może ochotę na wspólną obserwację :D? jeśli nie masz nic przeciwko daj znać u mnie :* miłego wieczoru!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wyzdrowiejecie :) Super, że dostałaś się na te praktyki. Mam nadzieję, że jak już wrócisz to zrobisz jakiś post o tym ;)
    Pozdrawiam,

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodam post, niestety wylot jest dopiero w listopadzie,ale mam nadzieję,że będziesz zaglądać częściej :) Pozdrawiam również

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)