25.03.2016

#30

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z postem "10 najciekawszych pytań z ASK.FM" . Robiłam już kiedyś taką serię na moim poprzednim blogu lata do tyłu, ale nadal lubię wracać do niego . Zanim odpowiem na pytania ,sprostuję coś delikatnie ,bo może to być intrygujące,podałam "tytuł" posta w pierwszym zdaniu posta ,jednakże w samych tytułach podczas tworzenia wpisuję hashtag (tak to się pisze?) z numerkiem posta. Po prostu czasami nie mam pomysłów na tytuł ,nie znoszę tytułować posta,ale wypadałoby jakoś wprowadzić do tematu ,mam nadzieję,że to nie jest zła taktyka. :)
A więc kilka dni temu zalogowałam się po raz kolejny na portal ask.fm ,gdzie można zadawać mi pytania (ZADAJ PYTANIE) . Chwilowo znajduje się na moim profilu 30 odpowiedzi na pytania wygenerowane przez serwis , wydają mi się one takie zwyczajne,a zarazem odbiegają od typowego pytania ,np. o rozmiar biustu haha :D Dlatego dla ciekawskich zostawiłam 30 dziwnych odpowiedzi,wyżej macie linka ,gdzie możecie zadać mi pytania,ewentualnie kierują do prawej kolumny z niektórymi moimi social media,o ile można to tak nazwać. Wybrałam 10 nietypowych trochę pytań. Od razu mówię,że takich na które nie odpowiem jednym słowem,tylko będę mogła cokolwiek na ten temat powiedzieć szerzej,choćby w trzech zdaniach,wytrwałych zapraszam do czytania. Pytania zostały wygenerowane przez serwis,oto one:

1.Jaki nadruk jest na Twojej ulubionej koszulce ? 
Zdecydowanie mogę odpowiedzieć ,że uwielbiam moją nową koszulkę z MEGAWEAR z nadrukiem MEGA SPOKO LASKA, nadruk jak najbardziej stworzony dla mnie ,haha ! A oprócz tej mam w sumie jeszcze kilka takich ,które lubię za nadruk ,np. białą z pingwinkiem :)
2.Jaki jest najpiękniejszy język według Ciebie? 
Szczerze nie wiem. Ładnie brzmią języki francuski czy włoski ... Ale sama uwielbiam mówić po angielsku ,sprawia mi to przyjemność , nie jest to trudny język i jest uniwersalny. Nie odpowiem na to pytanie jednoznacznie, na pewno chciałabym poznać wiele języków,choćby podstawy.  Ale najpiękniejszy to jak na moje ucho włoski .
3.Uśmiechasz się do nieznajomych ? Dlaczego tak/nie? 
Ludzie mi mówią,że się nie uśmiecham,że mam ciągle naburmuszoną minę,ale jak przychodzi ,co do czego to uśmiecham się w najmniej oczekiwanych sytuacjach. Np. w pociągu do kogoś ,kto wsiada na ostatnią chwilę. Myślę,że mimo mojego rzekomego zgorzknienia uśmiecham się dostatecznie często :) Uśmiechanie do nieznajomych to ciekawe doświadczenie,albo popatrzą na ciebie jak na debila,albo odwzajemnią uśmiech :)
4.Czy myślisz więcej o swojej przeszłości ,teraźniejszości czy przyszłości ? 
Myślę,że roztrząsam każdą z tych kwestii równomiernie . Choć mówi się,żeby nie patrzeć za siebie,ja strasznie wracam do tego ,co było . Ponadto ciągle się martwię o najmniej istotne kwestie,no i do przyszłości też często wchodzę,nawet tej niedalekiej, jak np. mój wyjazd na Wyspy Kanaryjskie ,czy zakończenie roku szkolnego. Jestem typem osoby zamartwiającej się całym życiem :|
5.Gdybyś miała możliwość przeprowadzić wywiad z dowolną osobą - na kogo padłby Twój wybór ? 
To chyba nie jest trudne pytanie, fajnie byłoby przeprowadzić jakąkolwiek konwersację z Honoratą Skarbek . Proste!
6.Jak często zmieniasz swoją fryzurę ? 
Ja co chwilę wyglądam inaczej. Od kilku lat ,co chwilę kombinuję. Począwszy od ścięcia na króciutko,przez zapuszczenie i zrobienie krótkiego boba, przez ponowne zapuszczanie i ogarnięcie włosów do ładnego wyglądu zwykłym cieniowaniem ,później rozjaśniłam włosy i podcięłam tył a przód zostawiłam dłuższy ,choć tak bardzo tego nie widać. Ale z każdego eksperymentu jestem zadowolona :)
7.Wolisz mówić czy słuchać ? 
To chyba potwierdzi każdy ,kto mnie zna ,że ja gadam,gadam ,gadam i jeszcze raz gadam. Staram się słuchać ,ale nie potrafię siedzieć cicho ,zawsze się wtrącę i dalej gadam. To moja wada,no ale po to właśnie mam bloga,żeby choć trochę zaspokoić swoją potrzebę nadmiernego mówienia :D Co nie znaczy,że wcale nie da się ze mną rozmawiać ,kiedy trzeba zachowuję się odpowiednio ,jak tylko mogę.
8.Gdyby można było być niewidzialnym przez godzinę,dokąd warto byłoby pójść i co zrobić?
Zawsze stawiałam sobie podobne wyobrażenie, tylko z zatrzymaniem czasu. Ja na pewno spożytkowałabym to między ludźmi ,np. w szkole i robiłabym jakieś dowcipy albo straszyła ludzi :P
9.Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się złamać kość? Jeśli tak - ile,które? 
Złamań żadnych nie miałam ,ale w moje piętnaste urodziny miałam mały wypadek, przez co musieli szyć mi szczękę. Oderwała mi się żuchwa i miałam siedem szwów, ale nie narzekam ,to było ciekawe doświadczenie ,haha :D
10.Jakie imiona chcesz dać swoim dzieciom w przyszłości ?
Ja jestem jakąś maniaczką ,jeśli chodzi ,jest tyle ciekawych imion,że chyba nigdy bym się nie zdecydowała. Musiałabym takie coś omówić z moim chłopakiem ,gdybyśmy już się kiedyś starali o potomstwo ,bo ja to bym pewnie zmieniała co chwilę zdanie. Ale np. dla dziewczynki ładnym imieniem jest Żaklina, Róża,takie nieco nietypowe są w moim guście,a dla chłopców typowe, zawsze myślałam o imionach moich przyjaciół Kacper lub Mateusz. Co najzabawniejsze moja siostra chyba właśnie tak chciała nazwać syna, Mateusz,ale nie jestem pewna ,czy Kacper też było brane pod uwagę. Wiem tylko,że cały czas wszyscy mówili ,że moja siostrzenica będzie nazywać się Dominika ,ale w końcu wyszło Martynka ,a drugiego imienia jej nie nadali.  ALE SIĘ ROZPISAŁAM.

Dobra, starczy tego gawędzenia,mam nadzieję ,że seria wam się spodobała, dajcie znać w komentarzach ,co myślicie o tego rodzaju wpisie. Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :) 





17 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi i na kilka z nich odpowiedziałabym tak samo. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie odpowiedziałaś na pytania ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Ja dziewczynkę nazwę Hania albo Judyta A chłopca Szymek.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przeciwnie, uwielbiam słuchać :) A z wypowiadaniem się to mam wręcz problem.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł na posta
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo :) genialny post!

    Pozdrawiam, laurakwoczala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na posta, co do pytań z wieloma bym się z tobą zgodziła i mi tez ludzie mówią że ciągle mam smutny wyraz twarzy ale staram się uśmiechać do przechodniów :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, ja też cały czas zmieniam fryzurę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uważam, że język francuski pięknie brzmi, ale zdecydowanie nie z moich ust ! Natomiast uwielbiam tak samo jak Ty mówić w języku angielskim ! ;) Ogólnie kocham ten język.


    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat do tej społeczności nie należę, ale czasami lubię poczytać :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak, jak ty caly czas gadam! Ale uwielbiam też słuchać. Kocham, jak ktoś opowiada mi jakieś historie. :) Też uważałam francuski za cudowny język, jednak teraz gdy się go uczę podoba mi się coraz mniej ;p Jednak angielski kocham. Może nie potrafię się nim jakoś super obsługiwać, ale bardzo lubię ten jezyk :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Luźny post, ale bardzo dobrze mi się go czytało.:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się czytało i również jestem ogromną gadułą, szybciej mówię niz oddycham :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś ask a później jakoś to zaniedbałam ;) Muszę przyznać że niektóre pytania nie banalne no i fajne odp ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nigdy nie miałam nic złamanego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś korzystałam z aska, ale jakoś się z nim nie polubiłam :)
    Zapraszam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)