Przejdź do głównej zawartości

#32

Cześć!
Mam nadzieję,że Święta minęły Wam wspaniale ,pogoda dopisała ,pojedliście i odpoczęliście troszkę przez te kilka dni wolnych. Ja Święta spędziłam na dwie tury. W Wielkanoc śniadanie zjadłam z mamą i bratem w naszym domu w Oławie. Po południu pojechaliśmy na wioskę do naszych ciotek i wujków. Posiedzieliśmy tam do wieczora ,a z samego rana w poniedziałek jechałam do Wałbrzycha na wycieczkę.O 10 zjedliśmy śniadanie ,a zaraz po dwunastej spotkaliśmy się z rodziną mojego chłopaka,przyjechali do nas z Danii. Była nas duża grupa osób, między innymi trójka dzieci ,ale co w tym wszystkim było najśmieszniejsze ? Że mieliśmy wózek z niespełna rocznym dzieckiem,a niestety gdzie nie gdzie trzeba było się wspinać :) Ale gdy już doszliśmy na samą górę ,zatrzymaliśmy się na ruinach zamku ,zrobiliśmy ognisko i spędziliśmy tam sporo czasu w przyjemnej atmosferze. Byłam już kiedyś w tym miejscu z moim chłopakiem i przyjaciółką ,ale tylko na chwilę,popatrzyliśmy i poszliśmy . Bardzo lubię wycieczki w góry ,więc gdy dostałam zaproszenie bez wahania się zgodziłam. Co prawda kosztowało mnie to jazdę pociągiem o szóstej rano i niewyspanie,ale było warto. We wtorek o 20 byłam w domu ,a rano wstałam do szkoły,gdzie czekało mnie tylko sześć lekcji do godziny 11:45. :)
Mam dla Was kilka zdjęć Wielkanocnych ,żeby już nie przedłużać ,bo za długie posty są niechętnie czytane, a zdjęcia są zawsze mile widziane :) ENJOY :
Miłego dnia,zapraszam do obserwowania oraz komentowania :) 

Komentarze

  1. ciekawy blog i zdjęcia :)


    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a moje święta bez rewelacji :P
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W święta udało mi się trochę odpocząć, a co najważniejsze spędzić czas z bliskimi więc jestem zadowolona. Podoba mi się Twój blog i będę tu zaglądać. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze że miło spedziłas ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W święta dużo odpoczęłam i spędziłam świetny czas razem z moim chłopakiem :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! mam nadzieję że spędziłaś świata w świetnej atmosferze i gronie rodzinnym :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te jajeczka <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Liczę
    http://palinpalin.blogspot.com/2016/03/sanday-na-obcasie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaję zawału widząc komentarze od osób anonimowych ,bo zawsze dostaję komentarze od osób zalogowanych na bloggerze ,haha :D

      Usuń
  9. Ojej uwielbiam te jajeczka ;D Święta spędziłam bardzo miło i przyjemnie :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że miło spędziłas święta :) Przede wszystkim aktywnie czego Ci zazdroszczę. Ja pierwszy dzień byłam u cioci w wujka a drugiego oni przyszli do nas. Było miło ;) Mam jeszcze te jajeczka ze świąt co na zajęciach i uwielbiam ♥ Mam nadzieje że jak wrócę do domu to jeszcze będą :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te małe, czekoladowe jajeczka. Różowe najlepsze! :3
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że święta spędziłaś bardzo sympatycznie.
    Ja w tym roku niestety nie mogłabym wyjechać do rodziny.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia! :)
    Mam nadzieję, że kazdy spędził święta te mile! ☺☻
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie! ☺ ☻ ☺ ☻
    ♥ Mój blog! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze jajeczka :) Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko co dobre zawsze szybko się kończy :)

    +obserwuję i zapraszam do siebie :)

    malinowe-buty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)

Popularne posty z tego bloga

thanks for 10 k views

Cześć!
Nowy Rok zaczął się na prawdę produktywnie jeśli chodzi o moje życie. Mam nadzieję,że tak jak jest teraz już zostanie i utrzyma się taka dobra passa i będzie już tylko lepiej. Dawno nie wchodziłam w żadne statystyki blogowe,ponieważ wydawało mi się,że aktywność na moim blogu spadła wraz z moim mniejszym zaangażowaniem w czytanie Waszych blogów,do czego miałam wrócić zaraz gdy wróciłam z Polski,jednakże to był tak aktywny czas,że nie dało się tego nadrobić. Święta, Sylwester...Dopiero teraz jest spokój ,harmonia i czas na to ,aby nadrobić zaległości. Odpoczynek od tego w dalszym ciągu tylko mi sprzyjał ,ponieważ mam głowę pełną pomysłów na posty i myślę,że jest to najlepsze,co mogłam zrobić ,ponieważ pisanie na siłę wcale nie jest fajne.

Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za okrągłą dziesiątkę jeśli chodzi o statystyki! Co prawda,na blogspocie ostatnio jest problem z tym,że nasze własne wyświetlenia również się wliczają,przez co za każdym razem gdy wchodzę na bloga,aby…

dieta, obsesja i zaburzenia odżywiania

Cześć .
Jak widać po tytule ,dziś opowiem Wam o tym,z czym boryka się większość nastolatek w moim wieku ,a także starsze dziewczyny,które są już dojrzałymi kobietami. Czemu akurat piszę o tym? Bo sama też wpadłam w sidła błędnego koła zwanego właśnie zaburzeniami odżywiania. Już jakiś czas temu chciałam stworzyć taki post ,ale dopiero dziś czuję się z tym na siłach. 
Wszystko zaczęło się w zeszłym roku ,mniej więcej od kiedy przeprowadziłam się ze swojego rodzinnego miasta. Ważyłam wtedy 52 kg przy wzroście prawie 170 cm. Moje BMI było wtedy na granicy pomiędzy dobrą wagą a niedowagą. Zawsze narzekałam ,jaka to ja jestem gruba,że CHCIAŁABYM SCHUDNĄĆ ...Zaczęłam ćwiczyć w domu ,aby poprawić co nieco swoją sylwetkę. No i tak codziennie się rozciągałam,robiłam brzuszki i inne dziwne rzeczy ,które w gruncie rzeczy ani nie poprawiły mojej sylwetki ani nastawienia,bo to,że nie widzę żadnej różnicy dobijało mnie jeszcze bardziej.  Dużym błędem była zła dieta,która wyglądała tak,że rano jadła…

London trip

Cześć!
Ostatnio wspominałam ,że wybieram się na tydzień do Anglii w odwiedziny do przyjaciele i jego rodziców ,otóż wróciłam w sobotę około południa ...Tydzień temu odwiedziliśmy we czwórkę Londyn ,co było jednym z moich marzeń i jestem ogromnie szczęśliwa ,że udało mi się zobaczyć to miejsce w tak wyjątkowym towarzystwie i że nadarzyła się w ogóle taka możliwość. Miejsce jest na prawdę urokliwe ,zwiedziliśmy typowo to ,co każdy powinien zobaczyć ,czyli London Eye ,Big Ben ,pałac i tym podobne. Pojechaliśmy tam pociągiem ,zabraliśmy ze sobą prowiant i spędziliśmy tam cały dzień od rana do wieczora. Praktycznie wszędzie dostaliśmy się piechotą z punktu do punktu.wracając do stacji kolejowej jechaliśmy metrem i to by było na tyle jeśli chodzi o przemieszczanie. 


Trafiła nam się niesamowicie dobra pogoda, co było bardzo nietypowe ,jak się domyślacie... W trakcie pobytu u Kacpra spędzaliśmy czas tak,aby jak najbardziej się sobą nacieszyć i nie marnować czasu . Byliśmy dwa razy na basenie,…