16.04.2016

#35

Cześć !
Od dwóch dni próbuję napisać coś sensownego. Mam tyle pomysłów  na posty ,a jakoś nie mogę się zorganizować ... Dziś więc mam dla Was krótką notkę o kanale na youtubie ,który wynalazłam kilka dni temu i już wiem,że to mój ulubiony!
Chodzi o kanał JET Crew , kojarzycie ? Kanał prowadzony przez dwóch chłopaków - Polaka i Australijczyka . Opis kanału: "Two guys from Autralia trying to change the world one smile at a time. If our videos can make one person forget about their struggles then our job is done for the day. "(Dwoje chłopaków z Australii próbuje zmienić świat w jeden uśmiech naraz (?) Jeśli nasze filmy mogą sprawić ,że ktoś zapomni o swoich zmaganiach to nasza robota na cały dzień jest wykonana.) *Tłumaczenie własne,nie koniecznie poprawne*
Ci dwaj młodzi mężczyźni odwalają kawał dobrej roboty ,opis ich kanału tak na prawdę sprawdziłam właśnie w tym momencie,po to aby Was zachęcić do zajrzenia na ich kanał i muszę powiedzieć,że lepiej tego nie mogli napisać. Ryczałam ze śmiechu na prawie każdym filmie. Widać,że czerpią przyjemność z tego ,co robią ,chcą dzielić się pozytywną energią z widzami i na prawdę są niesamowici. Poprawiają humor do tego stopnia,że człowiek wyje nie z żalu ,a ze śmiechu. Między innymi nagrywają różnego typu challenge ("Rainbow milk challenge" , "Egg roulette challenge" , "Cinamon challenge") . Najbardziej uśmiałam się podczas oglądania Rainbow Milk Challenge ,gdy pili kolorowe mleko w ogromnych ilościach ,a potem rzygali tęczą. Tak , oglądałam rzyganie w internecie,ale to jeszcze jest bezpieczna strona internetu,jeśli ktoś chce zobaczyć ,coś co jest na prawdę poj*banego to zapraszam TUTAJ . Filmy są różnego rodzaju ,ale na prawdę jestem pewna,że jeśli ich nie znacie to polubicie tak sam jak ja.
Pierwszy filmik ,który u nich znalazłam to było ,jak Australijczyk próbował mówić po polsku. I od tego filmu,przejrzałam ich pół kanału ,subskrybuję i z niecierpliwością czekam na więcej. Kanał przypadł mi do gustu ,właśnie czegoś takiego szukałam,przypomina mi dawne czasy ,kiedy to ja właśnie chciałam robić tego samego typu filmiki. Ale oni są w tym fenomenalni!!! Przede wszystkim zainteresowało mnie to,bo mam rodzinę w Australii , okazało się,że ci chłopacy mieszkają  niedaleko mojej cioci,więc ich kanał jest mi tak wyjątkowo bliski :)
Tutaj udostępniam dla Was kilka najlepszych filmików Frosty'ego i Craze'a :

1). Mystery Shot Challenge


2). Aussie boy tries to speak polish


3).Is Craze Polish Kurwa ?!


Znacie chłopaków ? Oglądacie? Jeśli nie ,to koniecznie obejrzyjcie te trzy filmy! Poprawa humoru gwarantowana! 

Zapraszam do komentowania i obserwacji . Pozdrawiam! :) 

17 komentarzy:

  1. Hehe :D Świetne filmiki. Obejrzałam i na prawdę zabawne. Zwłaszcza ostatni ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne filmiki :D

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tych chłopaków, niezłe filmiki:D

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam ich wcześniej :D Szybciutko zmykam na ich kanał. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od jakiegoś czasu zastanawiam się nad założeniem wspólnego kanału z mamą i siostrą. Jak wymyślimy nazwę, która będzie nam się w 100% podobała. To może zaczniemy nagrywać :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz dać znać jak zaczniecie nagrywać , z chęcią będę oglądać ! :-) Też ciągle mam takie zamierzenie nagrywania ,ale samemu to nie to samo ,co z kimś,zależy też od pomysłu :-)

      Usuń
  6. Akurat mam zły dzień więc z chęcią obejrzę ten ostatni :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich. Filmiki które dodałaś są ciekawe więc chyba zacznę śledzić ten kanał :)
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten kanał, najlepsze filmiki to te gdy Aussie próbuje mówić po polsku :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak , od tego sie zaczela moja przygoda z nimi :))

      Usuń
  9. Świetny post!
    juandle02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)