19.04.2016

#36

Cześć !
W zeszłym miesiącu publikowałam swój cover piosenki Honoraty Skarbek "Lalalove" . Myślę,że od czasu do czasu należy go tutaj wstawić ,jest to mój jedyny cover dodany przeze mnie,znajduje się on również na stronie ISING.PL ,na którą  serdecznie w wolnej chwili Was zapraszam, oprócz tego po prawej stronie dodałam kolumnę z linkami,gdzie możecie mnie znaleźć,są to między innymi YOUTUBE,czy ASK gdzie możecie zadawać mi pytania - stąd również czerpię pomysły na posty typu "10 najciekawszych pytań z ask'a" ,a pierwszy mój post tego typu znajdziecie TUTAJ. Jest to krótki post informacyjny , za jakiś czas ponownie pojawi się rubryczka o mnie,dla nowych czytelników ,jak i obecnych,którzy nadal nie wiele podstawowych rzeczy na mój temat mogą nie wiedzieć :) Teraz zapraszam Was do przesłuchania mojego nagrania ,ENJOY :



Czekam na Waszą opinię i zapraszam do obserwacji :) 

18 komentarzy:

  1. Mm uwielbiam Honey <3 Choć uważam, że jej piosenki nie ukazują jej talentu wokalnego ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blagam, tylko nie HONEY ,ona juz nie uzywa tego pseudonimu ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie śpiewasz! :)
    Uwielbiam piosenki Honoraty, jak i jej samą osobę. Wydaje się... nie "chwalić" sukcesem, zachowuje się jak normalna dziewczyna.
    Może nagrasz coś jeszcze? Z miłą chęcią bym odsłuchała.

    Pozdrawiam, laurakwoczala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honorata niesamowicie mi imponuje ,dlatego calkowicie sie z Toba zgadzam...Dziekuje za mile slowa <3

      Usuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę, bardzo ładnie zaśpiewałaś:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę piosenkę :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku ale śliczny głos :) masz potencjał

    OdpowiedzUsuń
  7. głos pierwsza klasa! <3
    zazdroszczę talentu :( ja swojego jeszcze nie odnalazłam :(...

    OdpowiedzUsuń
  8. Refren najlepszy! :D Mnie kiedyś wywalili z kółka muzycznego za fałsz, więc podziwiam! :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ,ja kiedys bylam w kolku muzycznym , a przed pierwszym wystepem sie rozchorowalam i pozniej juz nie mialam okazji spiewac z dziewczynami z kolka ,tak jakos wyszlo :/

      Usuń
  9. Jejku ślicznie śpiewasz <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje :* W wolnej chwili zajrze na Twojego bloga :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)