03.05.2016

#40

Cześć !
Ostatni dzień oficjalnej "majówki" , moje dni wolne trwają nieco dłużej ze względu na majówki,więc do szkoły idę dopiero 9 maja ... Na razie wolny czas spędzam z moim chłopakiem u mnie, a jutro wieczorem jedziemy do Wałbrzycha. Będę tam do niedzieli , przyjadę po mojego psiaka ,żeby troszkę się wyszalał. Pogoda niestety w kratkę ,dlatego ciężko cokolwiek sobie zaplanować,przez cały ten czas spacerowaliśmy lub miło spędzaliśmy czas w domu. Nie ważne jak,ważne ,że razem :)
Pierwszego dnia majówki było gorąco,w niedzielę nieco chłodniej,wczoraj zimno a dziś pada... Dobrze,że zostało jeszcze nam trochę wolnego ,mam w końcu okazję odwiedzić znajomych . Na pewno powstanie post podsumowujący majówkę z kilkoma zdjęciami , a teraz troszkę zmienię temat.


Jakiś czas temu wzięłam udział w powyższym castingu. Na około 4000 zgłoszeń moje nagranie dostało się do TOP 100 najlepszych i branych pod uwagę - czyli można powiedzieć ,że mi się udało! Czekam na więcej informacji w tej sprawie, jak na razie to cieszę się z tego ,co już udało mi się osiągnąć ,wśród tylu osób dostrzeżono mnie i samo to już jest dla mnie wyróżnieniem , jestem w wielkim szoku,ale także pełna nadziei ! :) To może być ciekawe doświadczenie a także dobra zabawa,trzymajcie kciuki!
Dla zainteresowanych - nagranie ,które wysłałam w zgłoszeniu znajduje się TU - KLIK :)

19 komentarzy:

  1. Ja też mam sporo wolnego dzięki maj owce i maturom;D U mnie majówka cały czas cieplutko i słonecznie. Cudo :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję dostania się do TOP w konkursie. :D

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje,. mieszkam niedaleko Wałbrzycha.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Bardzo daleko zaszłaś. Ja niestety nie mam za grosz talentu muzycznego ani wokalnego. Odsłuchałam cover w twoim wykonaniu i bardzo mi się podoba. Trzymam kciuki za wygraną.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacja :)świetne osiągnięcia..^^ daleko zaszłas
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Znaleźć się w TOP 100 to jest coś :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Gratuluję Ci dostania się do TOP *.* Fajnie, że Cię dostrzegli ^^
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze to super:D ja nigdy śpierwać nie umiałam xd obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie umiem śpiewać, a nie chcę krzywdzić innych ludzi haha :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Posłuchałam Twojego wykonania - ślicznie śpiewasz! Trzymam kciuki za awans do następnych "etapów"!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne nagranie! powodzenia:*
    u mnie konkurs, do wygrania dwie pomadki golden rose także zapraszam http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę długiej majówki! Moja niestety trwała jedynie cztery dni. Ale za to spędziłam je intensywnie zwiedzając Trójmiasto! :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymajmniej dobrze wykorzystalas wolny czas , to jest najwazniejsze :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)