24.05.2016

#43

Cześć !
W ostatnim poście wspomniałam Wam,że lecę na weekend do Holandii. Otóż byłam na Komunii mojej siostrzenicy Martynki . Wylatywałam razem z bratem w piątek z Wrocławia,a z lotniska z Eindhoven odebrała nas siostra z narzeczonym i córką. Wracaliśmy w poniedziałek po południu ,lot zajmuje około półtora godziny,ale zanim dojechaliśmy taksówką z lotniska na PKP i jeszcze droga pociągiem,co prawda niedługa,ale długo czekaliśmy na pociąg i ostatecznie byliśmy w domu wieczorem. Pogoda w Holandii taka jak zawsze...w piątek wieczorem poszłam z siostrzenicą na spacer i to by było na tyle ,bo w sobotę lało ,w niedzielę po mszy zdążyliśmy tylko wrócić i znowu lało. Było około dziesięciu stopni, wracałam w swetrze i kurtce przeciwdeszczowej ,a na miejscu powitał mnie upał trzydziestostopniowy. SZOK!


Na spacerze w piątek nie zrobiłam wielu zdjęć ,a i nie będę wszystkimi zdjęciami zaśmiecać posta...Miałam zamiar trochę więcej tutaj pokazać,ale zmieniłam zdanie i koncepcję posta. Nie mam dziś totalnie humoru ,ale postanowiłam nie zwlekać z postem i mam  nadzieję,że w wakacje pogoda dopisze i będę w stanie pokazać Wam nieco więcej ujęć z Holandii.


Czeka mnie dalszy ciąg nauk do egzaminu z geografii ,który ma być jutro,ale przez całe to zamieszanie z Komunią tak na prawdę jestem totalnie nieprzygotowana,może uda mi się przenieść egzamin na piątek,ale znowu w piątek mam dwa inne sprawdziany - z polskiego i matmy. Totalnie nie mogę nadrobić zaległości ,które powstały . Co prawda , zaliczam ,bo muszę,ale tak na prawdę na nic się to nie zda. Została mi jeszcze chemia,z której mam tragiczną sytuację,bo nie miałam chemii w drugiej klasie,tylko biologię (na poziomie rozszerzonym) i nie mam żadnych ocen z wyjątkiem dwóch jedynek :) Jak miło..Nauczyciele starają mi się pomóc ,ale ja się z niczym nie wyrabiam. Właśnie wróciłam od lekarza ,piszę szybką notkę i zmykam się dalej uczyć,byle tylko zaliczyć ten rok szkolny,nawet jeśli się nie uda,to niczemu w mojej sytuacji nie szkodzi,ale to już dłuższa historia :) 
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania 

5 komentarzy:

  1. Post bardzo przyjemny :) Powodzenia na egzaminie z geografii :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę podróży :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post , powodzenia na egzaminie kochana
    Obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo pogoda wariuje ostatnio :D Jednego dnia wracam ze skl w szortach a drugiego kurtka i bluza dodatkowo xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. No to pogoda Was zaskoczyła. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)