05.06.2016

#47

Cześć!
Zaczął się już czerwiec , za chwilę zakończenie roku szkolnego i wakacje. Za mną pierwszy egzamin klasyfikacyjny z geografii , który zdałam na 4 ,został jeszcze egzamin z wosu ,mam nadzieję zdać go tak samo dobrze,trzymajcie kciuki. W moim mieście pogoda dopisuje, jest ciepło ,dużo słońca,praktycznie wcale nie pada,natomiast u mojego chłopaka pada co drugi dzień,niemalże jak w Holandii . Trzeba wykorzystać pogodę Oławską i trochę się poopalać :) Mam nadzieję,że jak będę w Wałbrzychu to jednak pogoda troszkę dopisze,może przywiozę słońce ze sobą ? Moje wakacyjne plany zostały już troszkę naszkicowane, prezentuje się to w ten sposób,że od początku lipca przez około 2,5 tygodnia będę u Patryka,bo mam rehabilitacje w Wałbrzychu ,potem najprawdopodobniej pojedziemy bądź polecimy na 10 dni do Holandii. Sierpień ciągle stoi pod znakiem zapytania. . Jedyne,czego jestem pewna na ten miesiąc to moja osiemnastka. No ,nie do końca jestem pewna,wiem jedynie,że się odbędzie,ale jak to rozplanuję nadal nie mam pojęcia. :D

przygotowania do zeszłorocznych urodzin :)
Teraz najważniejsza sprawa , przez co przede wszystkim postanowiłam napisać posta . Mam dość ważne pytanie - chcielibyście wakacyjne rozdanie na moim blogu ? Rozdawanka składałaby się najprawdopodobniej ze skromnych kosmetyków AVON . Dajcie znać w komentarzach ,co myślicie. Wiem że obserwatorów nie ma nawet 100 ,ale może to dobra inicjatywa do zdobycia paru nowych czytelników? No i przede wszystkim pora wakacyjna,kto nie skusi się na peelingi ,które pachną jak truskawki ze śmietaną i cukrem,które podczas kąpieli ma się ochotę zjeść ? Idealny kosmetyk na lato :)
Zrobić wakacyjne rozdanie kosmetyków ? :) 

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym rozdaniem :) I mam takiego samego psa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tym wakacyjnym rozdaniem ^^ Mam nadzieję, że wszystko uda Ci się rozplanować z Twoimi urodzinami :) Słodki psiak *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy pies ;) i dobry pomysł z rozdaniem:)
    http://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z rozdaniem :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki piesek.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście wakacje mam już od jakiegoś czasu, a tobie zaczną się już lada moment :) Trzymam kciuki za twój egzamin, na pewno będzie dobrze :) Chętnie wzięłabym udział w rozdaniu, pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze się nie opalam ;p Słońce samo zawsze mnie znajdzie i wyglądam jak murzyn w paski xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)