11.06.2016

#49

Cześć .
Właśnie dotarła do mnie smutna wiadomość o śmierci młodej wokalistki Christiny Grimmie . Informacja z serwisu eska.pl :

Jestem w ogromnym szoku. Obserwowałam tę młodą i utalentowaną dziewczynę od dawna...Bardzo jej kibicowałam. Była dla mnie troszeczkę inspiracją. Każda strata w świecie muzycznym jest ogromnym ciosem. Niestety odeszła bardzo młodo ,to strasznie niesprawiedliwe. Współczuję jej rodzicom,wszystkim bliskim oraz wielkim fanom. Sama jestem zszokowana i nie mogę się otrząsnąć ... Kiedy miałam wykonywać piosenkę "Stay " w dwóch konkursach szkolnym i międzyszkolnym jeszcze w gimnazjum ,inspirowałam się jej wykonaniem,dodawało mi otuchy , jej głos był niczym balsam kojący stres.

You'll always in my heart ,girl.

21 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej wokalistce, ale jestem w szoku. Dziewczyna była naprawdę młoda, utalentowana i miała jeszcze przed sobą długie życie. Przesłuchałam kilka jej piosenek i bardzo mi się spodobały. Szkoda dziewczyny... Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza ,że było to zabójstwo...To jest okropne.

      Usuń
  2. Tragedia! Taka młoda... Po mimo, że nigdy o niej nie słyszałam, to aż smutno się zrobiło...
    Julixx-blog♥ Zapraszam na konkurs(Klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam jej... Szkoda dziewczyny :/ Ale cóż youtuber też człowiek a wydaje mi się czasem, że niektórzy tego nie dostrzegają i strasznie przeżywają śmierć kogoś ;/ Już poszło tak gdy jakaś blogerka modowa zmarła poprzez chorobę i pudelek oszalał na jej temat -.-
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ,tutaj to było zabójstwo...To jest chore ,co się stało.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy post, jeszcze o niej nie słyszałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy..Piszę o kimś kto nie żyje ,ale OK

      Usuń
  5. Nie słyszałam o niej, ale nie zmienia to faktu, że takie zabójstwa są okropne, chore... Co to dało mordercy? W ciągu kilku minut morderstwo i samobójstwo... Straszne!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW ta dziewczyna jest rewelacyjna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej dziewczynie usłyszałam dopiero po jej śmierci. Jakim trzeba być człowiekiem żeby zabić drugą osobą? Czym zawiniła... ;/
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam to w niedzielę rano. Ta informacja wstrząsnęła mną i całym moim dniem. Christinę najbardziej kojarzę z "Wrecking ball" Miley w The Voice. Miała piękny głos... Nie wiem co kierowało tym człowiekiem... Brak słów. Rest In Peace! [*]

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o niej, ale robi się przykro tak młoda osoba, jeszcze miała tyle życia przed sobą, a śpiewała rzeczywiście pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. też jej nie znam
    tak czy siak, ogromna tragedia... :(
    możesz poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? :) kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej tragedii i bardzo mi przykro...
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałam ,owocnej współpracy życzę :)

      Usuń
  12. Pamiętam ją sprzed kilku lat jak zaczynała na youtube, jak się dowiedziałam to się rozpłakałam - dziewczyna w moim wieku, a już musiała się pożegnać z życiem, chociaż nawet dobrze życia nie poznała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również ją obserwowałam. To niesprawiedliwe :(
    Zapraszam do siebie, jest konkurs w którym można wygrać pomadki golden rose i gumki invisibobble! :) http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)