20.06.2016

#52

Cześć!
W weekend pisałam wam o tym,że byłam na koncercie mojego ulubionego zespołu Centrala 57 podczas dni Namysłowa. Wspomniałam również ,że będę szła na występ zespołu Bajm ,no i jak mówiłam tak zrobiłam - krótka relacja :)
W moim mieście odbywają się właśnie "dni miasta",jedną z głównych atrakcji był występ Mroza,którego słuchałam z balkonu ,bo już nie miałam siły iść na kolejny występ ,a poza tym nie było to dla mnie takie ważne. Wczoraj o 21 na scenie stanęła Beata Kozidrak i Bajm ,ich piosenki znam od małego,ta kobieta ma głos jak dzwon i przepiękne piosenki. W zeszłym roku na dniach mojego rodzinnego Wałbrzycha miałam okazję pośpiewać razem z moim przyjacielem stojąc nieco od sceny. Tym razem byłam z mamą i stałyśmy pod samymi barierkami ,podziwiałam to ile ta kobieta ma energii ,odwagi i miłości. Na koncercie był zakaz nagrywania ,fotografowania itp. Przyjemnie było zatopić się w jej muzyce, skupić się na tekstach kilku nieznanych ,nowych piosenek. Fajnie byłoby mieć jakąś pamiątkę z tego dnia,którą mogłabym się tutaj z wami podzielić ,ale najważniejsze jest to,co przeżyłam i zapamiętam do końca życia. Koncert trwał dość długo ,około dwóch godzin ,pod koniec zaczęło padać ,ba zaczęło lać ,ale to nie zepsuło mi zabawy.


A żeby nie zostawiać posta takiego pustego , dodaję zdjęcie z zeszłorocznych dni Wałbrzycha,gdzie udało mi się zrobić powyższe zdjęcie niczym kalkulatorem. Niestety mam taki charakter Zosi Samosi ,że wolę wstawić własne zdjęcie pamiątkowe,które jest dużo gorszej jakości ,niżeli szukać po internetach zdjęć z tamtej imprezy :)
Zapraszam do komentowania i obserwacji :) 

9 komentarzy:

  1. Jak ja lubię polsko-koncertowe klimaty!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystkiego rodzaju koncerty <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym sie wybrala na jakis koncert:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ludzi heheh :D Ale fajnie, że się bawiłaś :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też odbywają się takie dni miasta, niestety nie było w tym roku nic ciekawego dla mnie, a szkoda :) Byłam tylko zobaczyć, co ciekawego sie dzieje i wróciłam do domu :D Bardzo lubię koncerty, chętnie bym się wybrała na jakiś :) Darin Kr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)