22.06.2016

#53

Cześć !
Przeglądając wasze blogi ,których adresy zostawiacie w komentarzach ,zauważyłam pewną rzecz. Już dużo wcześniej byłam tego świadoma,jednak w tym momencie natchnęło mnie to do napisania na ten temat i podzielenia się tym spostrzeżeniem z wami. Mój blog ,dotyczy głównie mojego życia. Dzielę się tutaj moimi przeżyciami ,refleksjami ,opiniami. Nie ma on jakiejś sprecyzowanej kategorii . Jest pisany prosto z serducha ,szczery i prawdziwy. Ten bajzel i chaos tutaj jest moją częścią życia. W prawdzie jestem zazwyczaj pedantką  i perfekcjonistką i ten brak ładu i składu w blogowaniu (pisanie raz o jednym raz o drugim ,bez żadnego głębszego celu)  powinien mnie już dawno wyprowadzić z równowagi. A jednak tak się nie stało. Ten mój bały bałagan jest mój,należy do mnie i dobrze się z tym czuję. Mam świadomość ,że nie piszę tego tylko dla siebie,bo jednak jestem na forum publicznym.To jest INTERNET ,każdy może przeczytać moje wypociny.  Jednak blogowanie od zawsze sprawiało mi przyjemność ,cieszę się ,że ktokolwiek tutaj wchodzi ,czyta i zostawia komentarz. To znaczy,że moje wypociny nie są totalnie beznadziejne,motywuje mnie to i sprawia radość. Czasami martwię się o to,że ta moja - tak w zasadzie nudna perspektywa życia nikogo nie przyciągnie i zastanawiam się niekiedy ,co powinnam zrobić ,ale jednak zostaję przy swoim. Nie chcę robić czegoś przeciwko sobie. Często obiecuję sobie,że zmienię coś w mojej działalności w internecie,mam momenty zwątpienia,ale przecież bez sensu zaczynać od nowa. Robię to ,co lubię - robię to po swojemu :) Mam nadzieję,że każdy zrozumiał ,co mam na myśli,poczułam silną potrzebę opisania tego,co myślę na temat swojego bloga ,więc tak też zrobiłam. A żeby nie zostawiać tego posta takiego pustego ,zachęcam do przesłuchania mojego coveru piosenki Honoraty Skarbek "Lalalove" ,który wstawiałam tu już kilka razy,ale chciałam właśnie tutaj podkreślić ,że blog nie jest jedynym moim zainteresowaniem i moją działalnością w internecie :)


A wy o czym piszecie na swoich blogach ?
 Zostawiajcie linki oraz zapraszam do obserwacji mojego bloga:) 

14 komentarzy:

  1. u mnie mało przemyśleń :D kosmetyki, ubrania i takie tam :) wypociny "od siebie" jakoś nie za specjalnie mi wychodzą:) a Tobie za to tak! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze tworzysz wartosciowe ciekawe i wypchane posty :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swoim blogu piszę chyba o wszystkim. Książki, kosmetyki, co u mnie, przemyślenia, filmy, diy, ciy - wszystkiego po trochu, bo to właśnie ja. Wszystkiego we mnie po trochu! Pięknie śpiewasz :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie zamierzam pisać na blogu o czymś, co zwyczajnie mnie nie satysfakcjonuje :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zaczęłam prowadzić bloga i również chce żeby wyrażał on mnie jeśli w danej chwili mojego życia wszystko będzie poukładane na blogu również tak będzie, a w przeciwnym razie również bedzie tu bajzel :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze Ci powodzenia i wytrwalosci w sferze blogowania ,trzymam kciuki i zajrze w wolnej chwili na bloga ;)

      Usuń
  6. Po co na siłę pisać o czymś, co cię nie interesuje? Uwielbiam czytać Twoje spontanicznie napisane wpisy, nie uważam, że panuje tutaj chaos. Blog to Twoje miejsce w internecie i pisz śmiało to, na co masz ochotę. A czytelników, jak widzę, Ci nie brakuje :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz o tym co uważasz, to na co masz ochotę, jesli chcesz się wygadac to zrób to! Moim zdaniem nie panuje tu chaos. Udanych wakacji ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten chaos jest zauwazalny tylko przeze mnie :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)