25.06.2016

#54

Cześć!
Za oknem 35 stopni. Ta pogoda tak źle na mnie wpływa,że mam ochotę cały dzień przesiedzieć w zimnej łazience,albo w ogóle cały dzień spędzić w wannie . Wentylatory i picie trzech butelek zimnej wody dziennie...nie pomaga. A to dopiero początek. Ciężko znoszę te temperatury, mój laptop także. Mam nadzieję,że wytrzyma jeszcze tydzień,potem będę u mojego chłopaka i cóż ,będę korzystać z jego sprzętu ,w jego dużo zimniejszych murach. Szkoda mi tylko teraz mojego psa,który dopiero od czwartku razem ze mną będzie się chłodził przez dwa tygodnie u Patryka. Mam nadzieję,że chociaż jutrzejsze zapowiadające się chłodniejsze powietrze da mi wytchnienia, a teraz zostawiam Was ze SNAPCHAT CZERWIEC i zmykam wylegiwać się w chłodnej wodzie w wannie.


|dzisiejsza część obiadu | drobiazgi od rodzinki w odwiedzinach | australijski przysmak | jazda maluchem | coś co nie wymaga podpisu | no i mimo tych upałów zmuszam się do aktywności fizycznej | 
Czy u Was też jest tak gorąco ? :|

28 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam gdy temperatura jest taka wysoka więc ciesze się, że teraz jest tak ciepło :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo by bylo znosic te upaly w lepszy sposob np. ciagle nad woda sie chlodzac <3

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :D U mnie również strasznie goraco !!
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo gorąco! Aż bym sobie zjadła fasolki szparagowej :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało mi jeszcze na śniadanie ,mmmm... :)

      Usuń
  4. Ja również mimo upałów stawiam na aktywność rowery, bieganie :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszą aktywnością byłoby całodniowe pływanie w chłodzącej wodzie <3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście u mnie dziś spadła temperatura ,co prawda bardzo gwałtownie,ale mam jeden dzień wytchnienia ,ha ha :D

      Usuń
  6. Ja też źle znoszę te wysokie temperatury. Fajne zdjęcia :)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tak gorąco, że albo się zostaje w domu przy włączonym wiatraku albo jedzie się nad wodę :D Dzisiaj niestety to pierwsze :/
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez niestety na razie to pierwsze...Jednakze dzisiaj spadla temperatura ponizej 20 stopni i pada deszcz :D

      Usuń
  8. Naprawdę świetny mix zdjęć! U mnie na szczęście upały już przeszły, gdyż przeszła burza, aczkolwiek znów mają powrócić :/ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taki hit : dwa dni upaly , ja juz kituje , a dzisiaj caly dzien lało...Wzielam sie za cwiczenia i jak juz sie przebralam ,rozlozylam wszystko zaczelo grzac i wskoczylo z 8 stopni wiecej i znowu duchota ,oszalec mozna :/

      Usuń
  9. wczoraj myślałam, że mnie popieprzy z tego upału! :D
    a dzisiaj nawałnica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gorąc z deszczem na zmiane , choree ! :D

      Usuń
  10. Powodzenia w ćwiczeniach i trzymam nadal kciuki :D !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dzięki temu,że nadal trzymasz za mnie kciuki jeszcze się nie poddałam ;)

      Usuń
  11. Mi też jest szkoda mojego pieska. Bardzo źle znosi upały ;/ Ale za to ja nie mam nic przeciwko takiej pogodzie ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ostatnio panikowałam,że mój chomik zdechł... :/ Zwierzaki się strasznie męczą

      Usuń
  12. Ja ledwo żyję w taką pogodę :( A dzisiaj na szczęście chłodniej :)

    http://ansupansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie na razie zapowiada sie ,ze tak bedzie :))

      Usuń
  13. U mnie również tak gorąco, ale podobno ten tydzień ma być choć trochę chłodniejszy
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)