27.06.2016

#55

Cześć! 
W poprzedni weekend,a dokładniej w sobotę byłam na koncercie mojego ulubionego zespołu,pisałam o tym od razu po koncercie,dodając własne skromne zdjęcie, natomiast na stronie zespołu już ukazały się zdjęcia,więc zostawiam Wam dwie najfajniejsze foty ,na pierwszej nawet widać mnie i mojego chłopaka,kawałek mojej mamy (dokładniej jej gips, ha ha :D) a mojego brata  zasłonił Robert,stoimy w pierwszym rzędzie po lewej stronie :) 
Od lewej Robert (gitara basowa) , Wojtek (perkusja) , Paweł (wokal i gitara elektryczna) - wspaniałe trio CENTRALA 57 :)



W niedzielę podczas "Dni Koguta " w Oławie,gdzie obecnie mieszkam ,odbył się zlot pojazdów zabytkowych. W zeszłym roku też brałam w takowym udział ,ale nie robiłam zdjęć ,w sumie teraz trochę żałuję ,ale wystarczy mi to ,że pod moim blokiem stoi zabytek po moim dziadku ,którym jeździmy -czerwony maluch :) Natomiast wieczorem wydzierałam się na koncercie zespołu Bajm,na którym nie można było uwieczniać koncertu,jednak jedno zdjęcie znalazłam już w internetach - co prawda z "tylnego profilu" ,ale widać jak ludzie (łącznie ze mną) są wpatrzeni w wokalistkę,była tam cudowna energia. Na stronie nie było żadnej wzmianki o zakazie kopiowania i wykorzystywania zdjęć ,a więc wykorzystam je tutaj,mam nadzieję ,że nikt mnie nie pozwie ,ha ha :D 


:)

9 komentarzy:

  1. A ja nie znam heh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę uczestnictwa *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym zespole, ale z tego co widzę, to chyba nie są to moje muzyczne klimaty :D Zazdroszczę jednak koncertu. Ja dawno na żadnym nie byłam :(
    Szkoda, że nie ma oznaczenia, kto robił te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#40, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Koncerty są super! Mają w sobie niesamowity klimat :) Tego pierwszego zespołu nie znam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)