29.06.2016

#56

Cześć !
Zaczyna się lipiec, ja zdążyłam już napisać Wam post snapchat z miesiąca czerwiec,ale nawet nie wspomniałam słowem o tym,że już wakacje...Zgubiłam to gdzieś po drodze zatracając się w gniewie na okropne upały i wylewając tutaj całą moją frustrację. Na szczęście już następnego dnia się ochłodziło no i generalnie jakoś już wytrzymuję. Lato jest świetne,uwielbiam całymi dniami wygrzewać się na słońcu ,ALE tylko i wyłącznie gdy mam pod dostatkiem jakiegoś dużego skupiska wody - basen , ewentualnie jak rok temu Bałtyk. Siedząc w domu, z wentylatorami ciężko się to znosi. Mój chomik jeżeli nadal tak będzie ,chyba nie wytrzyma tego i odejdzie z tego świata,bo ciągle wygląda jakby już był nieżywy,tylko leży i ledwo zipie...


Jutro jadę do Wałbrzycha,prawdopodobnie dwa tygodnie spędzę u mojego chłopaka,a później do końca lipca wylatujemy do mojej siostry do Holandii. Właśnie jest w trakcie przeprowadzki i nie wiem ,kiedy dokładnie wrócimy ani czym...mam nadzieję,że nie będę musiała w ostatniej chwili szukać nam samolotu. Generalnie to w Holandii zawsze leje, mam dlatego nadzieję ,że trafi nam się pogoda na te dwa tygodnie,bo moja siostra właśnie wprowadza się do domu z ogródkiem,w którym mogłabym się opalać ,ha ha :D W sumie moje całe wakacje mogłyby wyglądać tak - leżę na słońcu ,jem lody , piję szejki ,chłodzę się w basenie. I tak bez końca. Ale nic z tego - lody tylko jeśli sama zmiksuję owoce i je zamrożę , a szejki - cóż w podobny sposób. Dieta i ćwiczenia na pewno nie zejdą na dalszy plan, staram się tyle ,ile tylko mogę. Aczkolwiek, przez ostatnich kilka dni gościłam moją rodzinę z Australii ,ciężko było się oprzeć jak poszli na zakupy ,aby objeść się typowo polskim jedzeniem. Starałyśmy się z moją kuzynką jak tylko się dało,żeby nie przesadzić z ilością spożywanych kalorii...i jakoś dałyśmy radę,bynajmniej nie brałyśmy żadnych dokładek :D


 W między czasie podczas mojego rzekomego opalania ,które pewnie się nie uda, choć liczę,że pogoda mnie wysłucha - czeka mnie NAUKA ,ha  ha ! Dwa miesiące zakuwania do poprawek , dwóch poprawek ,co gorsza. A co jeszcze gorsze ? MATMA I CHEMIA <3 Aczkolwiek cieszę się,że skończyło się tylko poprawkami. Egzaminy klasyfikacyjne zaliczyłam , geografia na 4 ,WOS na 3 ,ale chemia,której przez pierwsze półrocze nawet nie miałam niestety zeszła na sierpień ,tak samo matma,którą sama olałam. Resztę pozaliczałam,jakoś...mnóstwo dwój ,których tak cholernie nie chciałam,zepsułam wszystko ,co wypracowałam w poprzedniej szkole. Szlag by trafił te zmiany szkół,ale cóż cieszę się,że tak się to potoczyło, jeśli się uda nie będę rok w plecy.


Wszystkie trzy składanki zdjęć ,które widzieliście to mix zdjęć z zeszłorocznych wakacji ,pierwsza przedstawia wakacje nad morzem , druga Wałbrzych  - opalenizna vs bladość:D a ostatnia czas spędzony w Holandii. Udało mi się w końcu uruchomić mój ulubiony program do obróbki zdjęć ,który myślałam,że straciłam na zawsze po naprawie laptopa (bo teraz nie da się go ściągnąć z google ...) ,tak samo straciłam WSZYSTKIE filmiki z ostatnich lat,wszystkie koncerty , moje piętnaste urodziny, występy ... No nic nie męczę was dłużej i ....
Życzę Wam udanych wakacji :*

15 komentarzy:

  1. Tobie również udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, nadmiar kalorii jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam na kalorie bo dieta :D Miłych wakacji <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że ja uwielbiam słoneczko to masz racje upały czasem potrafią nieźle dać w kość.
    Oj na pewno zdążysz się jeszcze opalić. Lato się dopiero zaczyna ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ja jadę w niedzielę na miesiąc do Holandii :)
    pozdrawiam
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udanych wakacji ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia :) Ja w tym roku wybieram się do Krakowa. Życzę udanych wakacji i ładnej pogody!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku Grecja. Właściwie to aktualnie siedzę na leżaku w Grecji się opalane. Życzę udanych wakacji No i oczywiście trzymam kciuki za poprawki!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci fajnie... Milego pobytu , ja dzisiaj tez na lezaku wykorzystywalam najlepsze slonce ,ktore przed chwila znienilo sie w chmury ;)

      Usuń
  9. Powodzenia w nauce! Z doświadczenia wiem, że nauka w wakacje bywa uciążliwa.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)