03.07.2016

#57

Cześć!
Na samym początku chciałam bardzo podziękować za 4 tysiące wyświetleń! To dużo jak na długość mojej działalności w internecie ,a dokładniej od prawie dziewięciu miesięcy istnienia tego bloga. Dziękuję także za czterdziestu obserwatorów oraz dużo komentarzy pod ostatnimi postami. Staram się odpowiadać na niektóre komentarze,no i wchodzić na adresy blogów,które zostawiacie,także jak jakiś blog mnie zainteresuje to daje mu szansę i dodaję do obserwacji ,jak widzę ,że przez parę miesięcy nic się tam nie dzieje to po prostu usuwam i przestaję obserwować ,no bo dlaczego? Zapraszam was do tego samego ,jeśli chcesz możesz dodać mój blog do obserwowanych :)
Jestem już w Wałbrzychu,pogoda jest tak na prawdę w kratkę raz gorąco ,raz pada i jest chłodniej...Nie wiadomo jak się ubierać,dlatego dobrze,że się spakowałam porządnie mimo dużego bagażu,ale przynajmniej niczego w sumie mi nie brakuje. Wczoraj przez godzinę leżałam pod domem na leżaku i korzystałam z bezchmurnego nieba i największego słońca, żeby zostawiło jakikolwiek ślad na moim ciele ,towarzyszył mi mój kochany pies ,który nie opuszcza mnie teraz na krok.

Jakiś czas później słońce zaszło i padał już deszcz,także cieszę się,że zdecydowałam się na tą godzinę leżakowania. Dzisiaj jest chłodno ,ja czuję się jakaś podziębiona (jak zawsze z resztą...) przez te nagłe zmiany pogody. Mam nadzieję,że pogoda będzie na razie taka jaka jest ,bo w upały nie chce się chodzić na żadne wycieczki ,a dziś idziemy do lasu na jagody. W sumie to mogłoby być jeden dzień słońca do opalania a drugi chłodny na wycieczki ,ale cóż to nie koncert życzeń ,sprawdzę zaraz jaka pogoda się szykuje na te dni i idę się zbierać ,bo jest prawie 13 godzina, a ja wciąż jestem w piżamie.
Jeszcze raz dzięki za świetne statystyki :)

39 komentarzy:

  1. gratuluję wyświetleń! :) do przooodu!
    słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki piesio:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu wyświetleń! Oby tak dalej:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Każdego cieszy, gdy osiąga pewną liczbę, która kiedyś mogła być dla niego nieosiągalna, oby tak dalej :) Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałoby się mieć takiego słodkiego pupilka!
    Życzę powodzenia. Oby tak dalej!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam psa tej rasy! Są rewelacyjne takie piszczochy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest mieszaniec labradora z wilczurem , pieszczocha po labradorze ,ale zadzior po wilku :D

      Usuń
  7. Ale uroczy psiak!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję osiągnięć! :)
    Słodki piesek
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny piesek!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 tysiące wyświetleń to całkiem sporo! Uroczy psiak :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję osiągnieć i życzę jeszcze mnóstwo sukcesów w blogowaniu <3
    Cudowny piesek!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Byle do przodu ! :) Bardzo fajne statystyki ! :)
    Słodki psiak ! ;D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie jeszcze lepiej ! :)
    Ja dopiero zaczynam, zapraszam :)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia, ja zaczęłam prowadzić bloga. Masz cudownego psa, aż bym go przytuliła <3
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj po kilku miesiącach nieobecności wróciłam do domu i moja psina również mnie nie odstępuje :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem , kreatywnosc to nie moj konik . Ale zajrze w wolnej chwili na bloga ;)

      Usuń
  17. Gratuluję takiego postępu jeśli chodzi o blogowanie ♥ Trzymam kciuki za dalsze sukcesy ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję statystyk, życzę ci aby rosły w jeszcze szybszym tempie i żebyś miała pełno komentarzy, wyświetlę i czytelników :) śliczny piesek :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ,oby sie spelnilo :)
      Widze,ze moja sunia wam przypadla do gustu chyba zrobie jej jakas sesje na bloga ,ha ha :D

      Usuń
  20. Kocham psy! Fajny pies :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham psy
    Super piesek
    Obserwuje
    Podaj mi swój adres e-mail? Mam propozycję

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny piesek, gratuluję wyświetleń i obserwatorów. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej lubię gdy jest słonecznie i ciepło, ale bez upałów haha.
    Śliczny jest ten piesek ♥
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny piesek :* Z pewnością już niedługo będziesz zdecydowanie więcej obserwatorów i wyświetleń :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do obserwacji ,chyba ze juz jestes w tym gronie :)

      Usuń
  25. Ja mam w sumie podobne statystyki, wyświetleń może trochę więcej. Gratuluję :) U mnie na razie jakoś przestało przybywać obserwatorów xD W sumie to ciekawe, raz przybywa 5 w ciągu jednego dnia, a innym razem ani jednego przez miesiąc :D Fajny pies ;D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudowny psiaczek :D bym go podrapała za uszkiem:) powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję czterech tysięcy wyświetleń i wierzę, że z każdym dniem ta liczba będzie wzrastała, a grono czytelników się powiększało :) Masz słodkiego psiaka ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)