Przejdź do głównej zawartości

#59

Cześć!
Jestem już drugi tydzień w Wałbrzychu ,czas mija nieubłaganie szybko. Wczoraj i dziś korzystałam z pięknej pogody i wylegiwałam się na słońcu. W końcu nie wyglądam jak porcelanowa lalka. Dziś jestem wyjątkowo długo na nogach jak na wakacje,codziennie o szóstej wychodzę z psami, a dziś wypadło tak,że kąpaliśmy Honię. Na szczęście mój pie nie sprawia problemów przy kąpieli,więc siedziałam z nią ósmej na dworze,gdzie schła a ja korzystałam z czystego ,słonecznego nieba. Popołudniu pojechałam na rehabilitacje,a po powrocie przebrałam się w strój kąpielowy i leżałam przed domem z pieskami tak samo jak wczoraj. Za tydzień lecimy z Patrykiem do mojej siostry, później mam gościa,bo przylatuje mój przyjaciel z Anglii ,no i czeka mnie moja skromna osiemnastka. Sama o takowej zadecydowałam,był taki moment ,że nie chciałam robić kompletnie nic ,ale w końcu zdecydowałam się na grono najbliższych mi osób. Może być tak,że przez dwa tygodnie nie będę mieć internetu,bo moja siostra jest w trakcie przeprowadzki,ale ponoć od dwudziestego ma już mieć w domu stały internet,gdyby tak się nie stało mam nadzieję,że poczekacie na relację z naszego małego pobytu tam. Oczywiście będziemy pomagać ,bo jest tam u nich jeszcze dużo roboty,ale na pewno będzie czas na odpoczynek ,a wieczorami ...nauka.Te wakacje są wyjątkowo ciężkie,ale przynajmniej nie ma czegoś takiego,że leżę i nic nie robię ze swoim życiem, odpoczywam fakt faktem ,nie narzekam na brak czasu,ale jest on dokładnie rozplanowany. Teraz będę was żegnać,przygotowałam Wam mały mix zdjęć z ostatnich dni - głównie nasze zwierzaki ,no i idę pobiegać na orbitreku ,potem biorę się za chemię ,ugh :/


PS. Po prawej stronie znajduje się teraz baner z konkursem ,w którym biorę udział. 
Serdecznie was zapraszam do wzięcia udziału tak jak ja :) 

Komentarze

  1. Czekam na relacje z osiemnastki :) Ciekawe zdjęcia :D

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Mam nadzieje, że urodziny będą udane :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieseły <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne pieski <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam 18-stki w ogóle i żyję, nie było czego świętować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle super psaików Świetne!!! Miłych wakacjjii <3
    ------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również niedługo czeka mnie moja 18! Udanej imprezy ;)
    Słodziutkie psiaki :D
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również udanych urodzin i przy okazji już wcześniejsze wszystkiego najlepszego ! :)

      Usuń
  8. Pieski urocze :)
    Kochana jesli możesz kliknij w linki w najnowszym poście:
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html
    Bardzo mi pomożesz, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle cudowny post..
    jestem zachwycona!
    zapraszam do siebie! odwdzięczam się za komentarze i obserwacje:) --> kliknij a przeniesie cie na bloga!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrej zabawy ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,zajrze w wolnej chwili:)

      Usuń
  11. Ja również nie wyprawiałam dużej osiemnastki, tylko grono najbliższych osób. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zwierzątka, wypoczywaj :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny mix zdjęć, a psiaki są słodkie *.* Dobrze, że Honia nie sprawia problemów podczas kąpieli, bo moja psina kategorycznie ich nie znosi. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona siedzi taka smutna pod tym prysznicem albo w wannie , tylko leb wystawia i czasami probuje wyjsc ale tak poza tym to tylko siedzi smutna i na pewno wystraszona,ale przynajmniej moge ja swobodnie umyc :)

      Usuń
  14. Trafiłam tu zupełnie przypadkiem, i zaintrygowała mnie Twoja osoba, podoba mi się rodzaj postów :p
    Z miłą chęcią zaobserwuję :p

    pozdrawiam cieplutko, i zapraszam do siebie
    agattastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana,to bardzo motywuje,w wolnej chwili wpadne do Ciebie ! :)

      Usuń
  15. fajne zwierzaki :) jesteś niedaleko mnie, ja ze Świdnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale urocze pieski :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne pieski!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj bede odwiedzac Wasze blogi to wpadne ;-)

      Usuń
  18. te pieski sa przeslodkie ;3
    mam nadzieje ze urodziny beda udane :D
    obserwuje i licze na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)

Popularne posty z tego bloga

thanks for 10 k views

Cześć!
Nowy Rok zaczął się na prawdę produktywnie jeśli chodzi o moje życie. Mam nadzieję,że tak jak jest teraz już zostanie i utrzyma się taka dobra passa i będzie już tylko lepiej. Dawno nie wchodziłam w żadne statystyki blogowe,ponieważ wydawało mi się,że aktywność na moim blogu spadła wraz z moim mniejszym zaangażowaniem w czytanie Waszych blogów,do czego miałam wrócić zaraz gdy wróciłam z Polski,jednakże to był tak aktywny czas,że nie dało się tego nadrobić. Święta, Sylwester...Dopiero teraz jest spokój ,harmonia i czas na to ,aby nadrobić zaległości. Odpoczynek od tego w dalszym ciągu tylko mi sprzyjał ,ponieważ mam głowę pełną pomysłów na posty i myślę,że jest to najlepsze,co mogłam zrobić ,ponieważ pisanie na siłę wcale nie jest fajne.

Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za okrągłą dziesiątkę jeśli chodzi o statystyki! Co prawda,na blogspocie ostatnio jest problem z tym,że nasze własne wyświetlenia również się wliczają,przez co za każdym razem gdy wchodzę na bloga,aby…

dieta, obsesja i zaburzenia odżywiania

Cześć .
Jak widać po tytule ,dziś opowiem Wam o tym,z czym boryka się większość nastolatek w moim wieku ,a także starsze dziewczyny,które są już dojrzałymi kobietami. Czemu akurat piszę o tym? Bo sama też wpadłam w sidła błędnego koła zwanego właśnie zaburzeniami odżywiania. Już jakiś czas temu chciałam stworzyć taki post ,ale dopiero dziś czuję się z tym na siłach. 
Wszystko zaczęło się w zeszłym roku ,mniej więcej od kiedy przeprowadziłam się ze swojego rodzinnego miasta. Ważyłam wtedy 52 kg przy wzroście prawie 170 cm. Moje BMI było wtedy na granicy pomiędzy dobrą wagą a niedowagą. Zawsze narzekałam ,jaka to ja jestem gruba,że CHCIAŁABYM SCHUDNĄĆ ...Zaczęłam ćwiczyć w domu ,aby poprawić co nieco swoją sylwetkę. No i tak codziennie się rozciągałam,robiłam brzuszki i inne dziwne rzeczy ,które w gruncie rzeczy ani nie poprawiły mojej sylwetki ani nastawienia,bo to,że nie widzę żadnej różnicy dobijało mnie jeszcze bardziej.  Dużym błędem była zła dieta,która wyglądała tak,że rano jadła…

London trip

Cześć!
Ostatnio wspominałam ,że wybieram się na tydzień do Anglii w odwiedziny do przyjaciele i jego rodziców ,otóż wróciłam w sobotę około południa ...Tydzień temu odwiedziliśmy we czwórkę Londyn ,co było jednym z moich marzeń i jestem ogromnie szczęśliwa ,że udało mi się zobaczyć to miejsce w tak wyjątkowym towarzystwie i że nadarzyła się w ogóle taka możliwość. Miejsce jest na prawdę urokliwe ,zwiedziliśmy typowo to ,co każdy powinien zobaczyć ,czyli London Eye ,Big Ben ,pałac i tym podobne. Pojechaliśmy tam pociągiem ,zabraliśmy ze sobą prowiant i spędziliśmy tam cały dzień od rana do wieczora. Praktycznie wszędzie dostaliśmy się piechotą z punktu do punktu.wracając do stacji kolejowej jechaliśmy metrem i to by było na tyle jeśli chodzi o przemieszczanie. 


Trafiła nam się niesamowicie dobra pogoda, co było bardzo nietypowe ,jak się domyślacie... W trakcie pobytu u Kacpra spędzaliśmy czas tak,aby jak najbardziej się sobą nacieszyć i nie marnować czasu . Byliśmy dwa razy na basenie,…