17.07.2016

#60

Cześć !
Wakacje mijają tak jakoś...nie wiem jak to określić. Niby dni lecą szybko,a to dopiero 17 lipca. Wydawać by się mogło ,że już cały lipiec minął . W każdym razie za dwa dni wyjeżdżam już z Wałbrzycha,jadę z Patrykiem do mnie ,muszę się przepakować ,a już następnego ranka lecimy do Holandii. Nadal nie jestem pewna jak tam z internetem,także może być tak,że następny post pojawi się po powrocie do domu. Wracać będziemy z moją siostrą samochodem prawdopodobnie w sobotę lub niedzielę na sam koniec miesiąca. Moja rodzinka wybiera się do Polski na urlop ,także mamy jak wrócić z większym bagażem niż tylko podręcznym jak w przypadku samolotu. A czemu z większym? Bo pewnie znowu przywiozę całą walizkę ciuchów po siostrze i zapasy kosmetyków,które w Polsce kosztują dwa razy tyle,co tam. Zawsze się tam zaopatruję w chemię,ostatnim razem wynalazłam krem ze śluzu ślimaka (tak ,wiem obrzydliwe) ,ale ma niesamowite właściwości a w Polsce ponoć jest dużo droższy. Wypróbuję go i napiszę recenzję na blogu. Także jeśli będę miała internet spodziewajcie się odzewu na miejscu ,a jeśli nie to dopiero na początku sierpnia ,ale mam nadzieję,że w połowie pobytu tam,będę mogła się do Was odezwać i nie robić tak długiej nieobecności :)
Do Holandii jeżdżę od 2011 r. Mieszka tam moja siostra z narzeczonym i córką.W 2013 roku ja też miałam tam zamieszkać,dwa dni miałam okazję chodzić do szkoły językowej w Tilburgu. Później stwierdziłam,że wracam do domu do Polski. W zeszłym roku byłam tam pierwszy raz z moim chłopakiem ,w tym roku to nasze drugie wakacje tam. Pewnie co roku będę tam jeździć/latać chociaż na te dwa tygodnie,póki mam normalne wakacje, a nie dwu tygodniowe urlopy w pracy. Chociaż to też można jakoś pogodzić,polecieć na tydzień do Holandii ,a na tydzień gdzieś gdzie wybierze mój chłopak (zapewne nad morze :D) jeśli pokryją nam się kiedyś urlopy.Ale to tak odległe plany ,że nie ma sensu planować aż tak dalekiej przyszłości. Na razie zostawiam Was ze zdjęciami z ostatnich pięciu lat wakacji w Oisterwijk.


|góra 2011| lewa strona 2012 | prawa strona 2013|


2014|2015

Czekajcie na post z tegorocznego pobytu w NL ,a potem relacja z mojej osiemnastki :)

11 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu :) Czytałam sporo pozytywnych opinii na temat tego kremu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spedziliscie czas :*
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji, i wypocznijcie sobie w Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzieki, mam nadzieje aktywnie wypoczywac :)

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam w Holandii, mam nadzieje, że i ja się kiedyś tam pojawię, bo podobno warto tam pojechać. :D Udanego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Holandii musi być cudownie, udanych wakacji :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanego wyjazdu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych i pogodnych wakacji :) Oby Ci pogoda dopisała!

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Holandii, zazdroszczę i życzę udanego wyjazdu ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)