22.07.2016

#63

Cześć!
Przychodzę do Was na bieżąco z relacją z kolejnego aktywnego dnia wakacji.Dziś byliśmy w Belgii ,a konkretnie w Antwerpii. Do granicy z Belgią od mojej siostry jest jedynie 40 kilometrów,drugie 40 kilometrów to droga od granicy do Antwerpii. W tym mieście byłam już poprzednio w 2014 roku , ale w zupełnie innym miejscu. Miasto jest bardzo ładne ,jest co fotografować,jednakże miasto jest ogromne ,dlatego zwiedzenie choćby pewnego fragmentu zajmuje bardzo dużo czasu. Chodziliśmy przez dobre 2 godziny po jakimś centrum,oglądaliśmy różne zabytki , wszystkie budowle a nawet podziwialiśmy zwyczajne podwórka,budynki są bardzo ładne , ogółem przyjemnie się chodzi . Dwa lata temu zwiedziliśmy miasto z zupełnie innej strony ,ale wszędzie przyjemnie się chodzi , tam jest po prostu bardzo ładnie. Ale trzeba wybrać się na trochę dłużej i chociaż trzy razy przeparkować samochód :)
Kochani następnych kilka dni będę zwiedzać różne miejsca także spodziewajcie się codziennych notek na bieżąco,bo wtedy najlepiej się je pisze - na świeżo.
ENJOY :

5 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym odwiedzić Belgię :)
    Śliczne zdjęcia :*

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, wypad musi byc równie świetny :)

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega miejsca <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce, piękne zdjęcia, świetny post ♥

    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetne, że masz tak blisko granicę Belgii! Ja mam blisko Ukrainę, ale nie wiem szczerze, czy kiedykolwiek chciałabym się tam wybrać. Jakoś mam obiekcje.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)