24.07.2016

#64

Cześć!
Od środy jestem w Holandii ,wczoraj miałam jedyny wolny dzień ,kiedy siedzieliśmy cały dzień na ogrodzie ,jedząc przekąski ,popijając piwem. Nigdzie nie wyszliśmy ,nic nie zwiedzaliśmy ,ale w końcu po kilku latach odważyłam się wsiąść na rower. Tutaj jest mój rower,którym miałam jeździć AUTOSTRADĄ (:|) do szkoły,ale że wróciłam do Polski roweru używa moja siostra ,a ja w Polsce boję się jeździć jeszcze bardziej niż w Holandii. Jednak myślę nad kupnem jakiejś damki i jazdą do szkoły na rowerze zamiast iść pieszo,bo mam do szkoły około 2 kilometry. Czy się przekonam ,tego nie wiem, jednak w Oławie przekonałam się,że ludzie korzystają dość dużo z rowerów , a w Wałbrzychu nikt tego nie robi,ktoś na rowerze to rzadkość. W Holandii jeździ się przede wszystkim rowerem. Parkingi są robione osobno dla aut a drugi dla rowerów. W szkole językowej ,w której byłam tutaj cały parking był codziennie zapchany. W Amsterdamie rowery i motorówki są na porządku dziennym.
Dziś pojechaliśmy do Safaripark,niedaleko tej małej mieściny , w której obecnie moja siostra mieszka. Spacerowaliśmy przez dobre 4 godziny z przerwami , kręgosłup już miał tego dość myślałam ,że tego nie przeżyję ,haha. Przeszliśmy z 10-15 kilometrów. Safari było ogromne ,ledwo się wyrobiliśmy ,żeby zobaczyć WSZYSTKO. Ominęliśmy może kilka drobnostek,np. powtarzające się małpy. Ale autentycznie spacer był na prawdę długi, widzieliśmy mnóstwo zwierząt, a ogółem atmosfera była bardzo przyjemna. Mimo tysięcy ludzi był duży spokój. Widzieliśmy krokodyle,hipoptamy,nosorożce,małpy różnego rodzaju,mnóstwo ptaków,tygrysy,lwy i całe mnóstwo innych zwierząt. Było wspaniale! Lubię takie miejsca ,chciałam wybrać się do ZOO we Wrocławiu,ale na razie nie czuję już takiej potrzeby . Ledwo się wyrobiliśmy ,bo do wyjścia doszliśmy pół godziny przed zamknięciem .
Polecam każdemu aby wybrał się w miarę możliwości w takie miejsce , we Wrocławiu ponoć jest bardzo fajnie, tak twierdzi mój chłopak,który niedawno tam był,ale również Dvur Kralove w Czechach mogę Wam polecić ,choć byłam tam dość dawno,ale myślę,że nadal tam jest tak samo fajnie :)
Jutro jedziemy do Tilburg na różowy poniedziałek i Kermis ,może dodam po powrocie jaķąś notkę ze zdjęciami?
ENJOY:

11 komentarzy:

  1. Świetnie spedzony czas <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. krokodylek aż paszczę do zdjęcia otworzył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że czas świetnie spędzony
    Piękne zdjęcia
    Super post
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com zaobserwuj jak się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ja miałabym do szkoły dwa kilometry to tylko rower. Na pieszo nie dałabym rady codziennie tyle chodzić.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle,ze to kwestia przyzwyczajenia,ja boje sie jezdzic rowerem,natomiast lubie spacerowac :)

      Usuń
  6. Studiuję we Wrocławiu, a moja uczelnia ma podpisaną jakąś umowę z ZOO, więc bardzo często miałam tam zajęcia. ZOO jest całkiem fajne, dużo zwierząt można zobaczyć. Nie wiem jedynie, czy Afrykarium nie jest trochę na pokaz, bo szczerze powiedziawszy niewiele można tam ujrzeć.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeejku zazdroszczę wyjazdu, śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś odwiedzić Wrocław :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)