26.07.2016

#65

Cześć!
Wczoraj wybraliśmy się z rodzinką do pobliskiego miasta Tilburg na tzw. Różowy Poniedziałek,czyli paradę homoseksualistów. Przy okazji trwało tam wesołe miasteczko,czyli Kermis podczas którego można skorzystać z wielu atrakcji, karuzele,młoty,kolejki. My skorzystaliśmy z jednej kolejki. Ta jedna wystarczyła nam za wszystkie. Mało się nie porzygaliśmy. Obok nas w jednej powiedzmy kabinie siedziała para homoseksualistów. Mężczyźni jak wszyscy tam ubrani na różowo ,jednak było widać ,że są parą.Na szczęście zachowywali się przyzwoicie ,dlatego nie czułam się skrępowana ani nic. Dopiero kiedy zeszliśmy i poszliśmy oglądać inne atrakcje spotkaliśmy kilkoro mężczyzn chodzących w różowych obcisłych leginsach i niebieskich kilkunastocentymetrowych szpilkach,w których ja na 100% zabiłabym się. Ale w porównaniu do roku 2014 było dużo mniej osób kontrowersyjnych. Później wybraliśmy się jeszcze na diabelski młyn i wróciliśmy do domu,gdzie jak co wieczór wylegujemy się na leżakach w ogrodzie.
Dziś mamy wolny dzionek , już godzina 15 a wydaje się jakby dopiero była 11. No cóż jak wstaje się o tej godzinie a śniadanie je w porze lunchu ...Powinnam wziąć się za matmę,ale tak strasznie mi się nie chce :/ Wolę się opalać, co widać na ostatnim zdjęciu zrobionym dosłownie przed chwilą zanim zaszło słonko. Pozdrawiam Was prosto z leżaka ! :D

10 komentarzy:

  1. Na homo-paradę trafiłam kiedyś przypadkiem w Amsterdamie. Mega pozytywne wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ostatnio w Amsterdamie , może dzisiaj też u nich była ta parada :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia...
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://martina-tyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche bym sie tych karuzel bała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na http://humorkiuzuzanki.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie trafiłam na taką paradę.
    Uwielbiam diabelskki młyn ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na http://blog-my-life-ok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie mialam okazji uczestniczyc w takiej o to poradzie :D mozze kiedys mi sie uda ;p

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)