28.07.2016

#66

Cześć !
Kochani ,zostałam podwójnie nominowana do LBA . Myślę,że każdy wie ,czym to jest ,ale dla osób,które nie wiedzą - krótkie wyjaśnienie :
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował. :)
Najpierw odpowiem na 22 pytania ,ponieważ dostałam dwie nominacje , a później dodam swoje małe ALE :)

Pytania z bloga humorkiuzuzanki.blogspot.com :
1.Od czego jesteś uzależniona ?
Od zatyczek do uszu. Nie zasnę bez nich.
2.Czy masz swoją drugą połówkę?
Tak ,od prawie czterech lat.
3.Czemu blog a nie youtube?
To temat rzeka. Ciągle zastanawiam się nad youtubem,bez rezygnacji z bloga.
4. Ulubiony smak pizzy?
Nie mam ulubionego,lubię frutti di mare.
5.Jesteś w McDonald ,co kupujesz?
Na pewno cheeseburger i pewnie jakiś shake do tego.
6.Czy masz tatuaż?
JESZCZE nie.
7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Tego mam od października 2015 r , a ogółem jestem w blogosferze od 2011 r jeśli się nie mylę.
8.Czy lubisz gotować?
Tak,dlatego chodzę do technikun gastronomicznego ;)
9.Ulubiony aktor?
Leonardo DiCaprio <3
10.Napój na gorące dni?
Woda. Najlepiej z lodem,cytryną i miętą.
11.Czy jesteś na diecie?
Staram się ...

Pytania z bloga blog-my-life-ok.blogspot.com :
1. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy A5
2. Z jakiego miasta pochodzisz?
Pochodzę z Wałbrzycha ,ale na razie mieszkam w Oławie.
3.Jak długo prowadzisz bloga?
Niecały rok
4.Masz rodzeństwo? Jeśli tak,przedstaw ich z imienia.
Tak,starszego brata Waldka i również starszą siostrę Magdę.
5.Jak nazywa się książka ostatnio przeczytana przez Ciebie ?
"Na zawsze",autorstwa Alyson Noël ,saga Nieśmiertelni .
6.Jaki masz rozmiar buta?
To zależy ,ale chyba 38,5 ,bo takie zamawiam w internecie i pasują ,a w sklepach ta numeracja jest różna .
7.Jakie jest Twoje hobby?
Chyba muzyka,lubię w wolnych chwilach słuchać muzyki ,oglądać teledyski i śpiewać. Poza tym lubię fotografować,blogować i parę innych rzeczy :)
8.Jak spędzasz swoje wakacje?
Aktualnie siedzę w Holandii u siostry. Jutro prawdopodobnie wracamy.
9.Jak nazywają się Twoi rodzice?
Stanisław i Jadwiga.
10.Jaki jest Twój ulubiony serial/film?
Awkward i Z Nation ...to w sumie tylko mi przypadło do gustu jakoś bardziej z seriali ,a filmów lubię dużo ,chyba każdy który oglądałam ha ha :) Np. LOL , Szkoła Uczuć , lubię też się pośmiać przy Kac Vegas , no i spędzić 3 godziny na kanapie przy filmie Bollywood.
11.Co wolisz Adidasy Superstar / Vans?
Pieprzę to gówno,noszę pumy.

Kochane blogerki,bardzo dziękuję za nominacje ,jednakże nie będę nominować innych blogerek,ponieważ większość z nich ma zaznaczone na blogu ,że nie przyjmuje takowych nominacji. Ponieważ LBA to poniekąd wyróżnienie ,zostawię Wam linki do moich ulubionych blogów,aby szerzyć ich zasięg. Kiedy prowadziłam swojego pierwszego bloga, z jednego posta zrobiło się kilka takich samych ,co chwile odpowiedzi na pytania LBA ,dlatego dziękuję za pierwszą nominację na kikawww.blogspot.com i więcej nominacji nie przyjmuję,co zaznaczone zostanie w wiadomości przy komentarzach. :) 
A teraz chciałam Wam polecić moich kilka ulubionych blogów,na które wchodzę z przyjemnością i mogę je Wam polecić : 
Jest jeszcze wiele więcej blogów ,które obserwuję ,jednak jest ich zbyt dużo,wybrałam te które najczęściej odwiedzam i czytam każdy post ,staram się je komentować,ale co najważniejsze - chce się tam wracać ,są robione z pasją :)  

1 komentarz:

  1. Ja jestem w szkole zawodowej o profilu kucharz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)