Przejdź do głównej zawartości

#70

Cześć !
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka zdjęć z mojego rodzinnego miasta Wałbrzycha. Miasto jest dość duże,ja mieszkając w śródmieściu musiałam jechać 40 minut autobusem ,żeby zrobić zakupy w Tesco. Na pocztę musiałam iść prawie półgodziny ,a po przeprowadzce do innej dzielnicy najpierw musiałam jechać jechać jednym autobusem do śródmieścia i przesiadać się dalej , więc podróż zazwyczaj była jeszcze dłuższa choć nie zawsze,zależy dokąd chciałam się wybrać. Wałbrzych przede wszystkim kojarzy mi się z górami ,które są po prostu wszędzie - jestem wręcz tutaj nimi ogrodzona. Z Wałbrzycha jest całkiem niedaleko do kilku fajnych miejsc, np. Andrzejówka . Długi spacer w góry ,a wracając można zatrzymać się na pierogi. Piękne widoki gwarantowane, ale trzeba poświęcić na to dużo czasu ,nic w biegu. Taki spacer jest na prawdę ogromną przyjemnością, zwłaszcza jeśli idzie się z kimś,np. z grupką przyjaciół :) W tym poście nie pokażę Wam tamtejszych widoków,ostatni raz byłam tam dość dawno,jednak chciałam to miejsce w tym poście uwzględnić.

fontanna w rynku 

Drugim miejscem wartym uwagi jest miasteczko obok ,do którego z łatwością można dojechać autobusem. Bilety w tym mieście nie są aż takie drogie, bo bilet ulgowy kosztuje 1,40 zł a normalny 2,80 zł i każdy skasowany bilet jest ważny godzinę, co wprowadzono  od czerwca i było dużym ułatwieniem dla osób korzystających z przesiadek. W Szczawnie Zdroju jest pięknie,pokazywałam Wam to miejsce zimą .kilka zdjęć się tutaj pojawiło ,jednak kiedyś zrobię notkę z tego miejsca,ponieważ jest warte pokazania, mnóstwo fontann , miejsc gdzie można zjeść ,deptak do spacerowania , ławki w ładnych miejscach,park , na to miejsce też trzeba poświęcić dużo czasu. Tym razem nie odwiedziliśmy tego miejsca, bo jedziemy tam za każdym razem gdy tu jestem . Mam nadzieję,że w najbliższe dłuższe wolne pojadę w te dwa miejsca i podzielę się z Wami ich urokiem.

śródmieście Wałbrzycha

Ostatnie kilka dni spędziliśmy na naszym rodzinnym osiedlu w śródmieściu ,przeszliśmy też kilka razy galerię, generalnie najwięcej chodziliśmy po właśnie śródmieściu . Tam byliśmy też w parku ,odwiedziliśmy rynek i plac Magistracki ,większość miejsc została niedawno odremontowana i wygląda bardzo schludnie w porównaniu z ostatnimi latami. Chodziliśmy też trochę po lesie, przeszliśmy i przebiegliśmy nasz stadion. Każdy dzień MUSIAŁ być aktywny. Trzydzieści kilometrów w ciągu ostatnich trzech dni z tego ,co obliczył Kacpra "zegarek" . Przynajmniej pizza,którą wczoraj zjadłam prawdopodobnie nie zostawi po sobie śladu ,mam taką nadzieję. :D

"żółw" w parku 
W środę w Oławie odwiedzi mnie Kacper,więc porobię zdjęcia mojej okolicy. Coraz więcej zbiera się postów do wykonania ... :) 

Komentarze

  1. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałaś się super bawić :D OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladacie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post! I love your blog!

    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you back :)
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Good idea , we can do that :)

      Usuń
  6. Ale zazdroszczę tego, że masz widok na góry! Jak ja bym chciała tak mieszkać.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia, do Wałbrzycha nie mam daleko, mieszkam w okolicy kłodzka wiec to bliziutko :) w oławie byłam tylko raz w życiu i to tak na chwileczkę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo mi milo! W wolniejszej chwili przeczytam Twojego posta,jestem ciekawa koncertu Rihanny w Polsce ,zaluje ze mnie tam nie bylo :(

      Usuń
  9. Mieszkam we Wrocławiu i chętnie odwiedziłabym Wałbrzych. Myślę, że jest sporo do zwiedzania :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy w życiu nie byłam w Wałbrzychu ! :D Nie pogardziłabym, gdybyś dodała w jakimś poście nieco więcej zdjęć z tego miasta ! ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie obejrzę więcej miejsc z twojej rodzinnej miejscowości. Nigdy nie udało mi się być w tamtych rejonach i zapewne długo nie uda:(
    Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa sukcesów w blogosferze, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając Cię do obserwacji mojego bloga!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)

Popularne posty z tego bloga

thanks for 10 k views

Cześć!
Nowy Rok zaczął się na prawdę produktywnie jeśli chodzi o moje życie. Mam nadzieję,że tak jak jest teraz już zostanie i utrzyma się taka dobra passa i będzie już tylko lepiej. Dawno nie wchodziłam w żadne statystyki blogowe,ponieważ wydawało mi się,że aktywność na moim blogu spadła wraz z moim mniejszym zaangażowaniem w czytanie Waszych blogów,do czego miałam wrócić zaraz gdy wróciłam z Polski,jednakże to był tak aktywny czas,że nie dało się tego nadrobić. Święta, Sylwester...Dopiero teraz jest spokój ,harmonia i czas na to ,aby nadrobić zaległości. Odpoczynek od tego w dalszym ciągu tylko mi sprzyjał ,ponieważ mam głowę pełną pomysłów na posty i myślę,że jest to najlepsze,co mogłam zrobić ,ponieważ pisanie na siłę wcale nie jest fajne.

Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za okrągłą dziesiątkę jeśli chodzi o statystyki! Co prawda,na blogspocie ostatnio jest problem z tym,że nasze własne wyświetlenia również się wliczają,przez co za każdym razem gdy wchodzę na bloga,aby…

dieta, obsesja i zaburzenia odżywiania

Cześć .
Jak widać po tytule ,dziś opowiem Wam o tym,z czym boryka się większość nastolatek w moim wieku ,a także starsze dziewczyny,które są już dojrzałymi kobietami. Czemu akurat piszę o tym? Bo sama też wpadłam w sidła błędnego koła zwanego właśnie zaburzeniami odżywiania. Już jakiś czas temu chciałam stworzyć taki post ,ale dopiero dziś czuję się z tym na siłach. 
Wszystko zaczęło się w zeszłym roku ,mniej więcej od kiedy przeprowadziłam się ze swojego rodzinnego miasta. Ważyłam wtedy 52 kg przy wzroście prawie 170 cm. Moje BMI było wtedy na granicy pomiędzy dobrą wagą a niedowagą. Zawsze narzekałam ,jaka to ja jestem gruba,że CHCIAŁABYM SCHUDNĄĆ ...Zaczęłam ćwiczyć w domu ,aby poprawić co nieco swoją sylwetkę. No i tak codziennie się rozciągałam,robiłam brzuszki i inne dziwne rzeczy ,które w gruncie rzeczy ani nie poprawiły mojej sylwetki ani nastawienia,bo to,że nie widzę żadnej różnicy dobijało mnie jeszcze bardziej.  Dużym błędem była zła dieta,która wyglądała tak,że rano jadła…

London trip

Cześć!
Ostatnio wspominałam ,że wybieram się na tydzień do Anglii w odwiedziny do przyjaciele i jego rodziców ,otóż wróciłam w sobotę około południa ...Tydzień temu odwiedziliśmy we czwórkę Londyn ,co było jednym z moich marzeń i jestem ogromnie szczęśliwa ,że udało mi się zobaczyć to miejsce w tak wyjątkowym towarzystwie i że nadarzyła się w ogóle taka możliwość. Miejsce jest na prawdę urokliwe ,zwiedziliśmy typowo to ,co każdy powinien zobaczyć ,czyli London Eye ,Big Ben ,pałac i tym podobne. Pojechaliśmy tam pociągiem ,zabraliśmy ze sobą prowiant i spędziliśmy tam cały dzień od rana do wieczora. Praktycznie wszędzie dostaliśmy się piechotą z punktu do punktu.wracając do stacji kolejowej jechaliśmy metrem i to by było na tyle jeśli chodzi o przemieszczanie. 


Trafiła nam się niesamowicie dobra pogoda, co było bardzo nietypowe ,jak się domyślacie... W trakcie pobytu u Kacpra spędzaliśmy czas tak,aby jak najbardziej się sobą nacieszyć i nie marnować czasu . Byliśmy dwa razy na basenie,…