11.08.2016

#71

Cześć!
Jakiś czas temu na stronie megawear.pl była promocja -50% na każdy artykuł w sklepie. Skorzystałam z okazji i zamówiłam sobie koszulkę i skarpetki z emotikoną " :| ", Moja pierwsza paczka z koszulką "Mega spoko laska" przekonała mnie,że w sklepie artykuły są na prawdę dobrej jakości ,choć ceny niekoniecznie są niskie,ale przy promocji postanowiłam zrobić sobie prezent urodzinowy :)
Moja kolejna próba zdjęć w plenerze robionych mi ,odbyła się na brudnej i osikanej ścianie bloku. Epicki fail . Wyglądało to tak,że wyszłam z moim przyjacielem zrobić zdjęcia do tego posta,było już ciemno ,poszliśmy pod jakąś ścianę ,która pasowała kolorem do moich ciuchów,ludzie się na nas gapili jakby nigdy nie widzieli dziewczyny dziewczyny wypinającej dupę do aparatu :D Także jakkolwiek bym się starała ,zawsze do czegoś można się przyczepić . Zdjęcia produktów z megawear.pl :



Koszulka z emotką ":|"rozmiar M , na mnie akurat choć i tak była troszkę luźna, ale bałam się ,że S będzie za szczupła. Z tyłu nadrukowane jest logo sklepu ,co początkowo mnie odpychało od zakupu,bo to już było za dużo na jednej koszulce,ale pod kurtką w sam raz.



Dwupak skarpetek ":|" w rozmiarze prawdopodobnie 39-41 . Cena 30 zł jest dla mnie wygórowana,ale ja wzięłam je w promocji jak pisałam na początku. Wszystko wyniosło mnie razem z przesyłką kurierem za pobraniem ,która była w sumie najdroższą opcją 56 zł . Jest to bardzo mało ,ponieważ sama koszulka kosztuje 50 zł w normalnej cenie. Skarpetki są z tak samo dobrego materiału ,są to stopki,które najbardziej lubię nosić ,zobaczymy jak reagują z kontaktem z butem czy potem.
A czy Wy kupowaliście coś na megawear.pl ? 

13 komentarzy:

  1. Fajne skarpeteczki. Wgl bluzki z czymś na plecach są bardzo fajne. Dla ciebie idealne bo włosy ci nie zakrywają, ja mam z tym zawsze problem ;) Pozdrawiam :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne skarpetki :)
    obserwuje :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super rzeczy ;) Ja myślałam o kupnie case'a na telefon z tego sklepu :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcialam nowy limitowany z pokeball ,ale nie ma na Samsungi :|

      Usuń
  4. T-shirt jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nic tam nie kupiłam, ale właśnie weszłam na ich stronkę i przejrzę asortyment :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym sklepie, ale nigdy nic w nim nie kupowałam :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog
    odwdzięczam się za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,oczywiście odwiedziłam Twojego bloga i zostawiłam po sobie ślad;)

      Usuń
  8. Te skarpetki są całkiem zabawne :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)