21.08.2016

#76

Cześć kochani!
Dziś kilka zdjęć z mojego przyjęcia urodzinowego :) Dużo nie będę się rozpisywać ,ponieważ ,co ja mogę powiedzieć o imprezie ? Była nas mała grupka,same najbliższe osoby. Dopiero tego dnia,okazało się,kto jest ze mną na zawsze ,a kto tylko wtedy kiedy jest dobrze. Od teraz jestem dorosłą osobą,która w końcu poukłada sobie życie. Trzymajcie kciuki za moje szczęście ,przyda mi się teraz dużo pozytywnej energii ! Przyjęcie było na prawdę pokręcone, były gorsze momenty,ale wybawiłam się z moimi najukochańszymi przyjaciółmi . Dziękuję Wam za wsparcie, za dwa podejścia z tortem ,a szczególnie Kacprowi,który poświęcił się i spał na podłodze :D




Pisałam Wam już poprzednio ,przechodzę teraz ciężką sytuację,ale mam nadzieję,że nie odbije się to na moim blogu. Za kilka dni pojawi się mam nadzieję dość ciekawy post :) 

23 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i powodzenia w dorosłym życiu :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! Torty wyglądają przepysznie :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm bardzo fajny tort *u* Wszystkiego najlepszego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny torcik!
    życzę wszystkiego co najwspanialsze <3 i samych mądrych decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszego! Moja jest dopiero przedemną <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mieszkam w dolnośląskim! :) przypomniała mi się moja 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort wyglądał fantastycznie! Sto lat, dużo szczęścia i spełnienia marzeń :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Powodzenia w dalszym blogowaniu. Spełniaj swoje marzenia, dużo szczęścia, zdrówka <3 I co najważniejsze powodzenia w dorosłym życiu :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci dużo, dużo szczęścia, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny tort :D 100 lat! :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny torcik :) Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego, co najlepsze :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że masz przy sobie takie osoby:) STO LAT!
    Mam nadzieję, że u Ciebie niedługo wszystko poprawi się na lepsze :)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione wszystkiego najlepszego!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spoznione :) Impreza byla ,ale urodziny obchodze 30stego . Dziekuje :)

      Usuń
  16. Stoo lat! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)