26.08.2016

#78

Cześć!
Dziękuję wszystkim za dużą aktywność na moim blogu,on dosłownie dostaje dzięki Wam skrzydeł! Tak samo ostatnio ja. Dlatego przychodzę do Was z krótką informacją :) Pokrótce wspominałam tutaj o tym ,że przechodzę ostatnio ciężki czas, a to może odbić się na jakiś czas na jakości moich postów,o co ciągle staram się dbać w miarę możliwości. Otóż zmiany w moim życiu to nic nowego ,pół roku mieszkałam z bratem,a teraz mieszkam z siostrą tylko 1000 km od domu. Przyjechałam do Holandii kilka dni temu i jak na razie zapowiada się ,że nie wrócę do Polski . Szukam jakiejś stabilizacji ,po tym jak straciłam ostatnio grunt pod  nogami. Mimo,że nie jestem słaba to ostatnie dwa tygodnie były dla mnie koszmarne. Na szczęście szybko wszystko wraca do normy a ja dokańczam to,czego nie dokończyłam trzy lata temu,kiedy pierwszy raz mówiło się o mojej przeprowadzce tutaj. Wtedy zaczęłam szkołę,ale piętnastoletnia wtedy ja spanikowałam i wiele czynników złożyło się na mój powrót. To była...niby dobra decyzja,ale jednak dużo złego również z tego wynikło. Ale dobrze,że tak zrobiłam. Przeszłam kolejną lekcję,zebrałam jakiś skromny bagaż doświadczeń i mam nadzieję,że teraz wszystko się ustabilizuje. Chcę w końcu skupić się na sobie i moim szczęściu. Coby nie było ,chodzi o mój nieudany kilkuletni związek ,ale dział zamykamy idziemy do przodu ! :)
A więc od soboty zaczynam pracę w restauracji,mam zamiar zostać tutaj na razie do końca roku,potem myślę zjechać do Oławy zrobić prawo jazdy i może na co się zapowiada - kupić samochód. Potem wracam tutaj ,przynajmniej takie jest założenie. Zabrać resztę rzeczy i wrócić już swoim sprzętem ,ze swoimi rzeczami ,chociaż jazda autostradą na świeżo nie widzi mi się dobrze...Dobra to tylko plany. Trochę mi przykro ,bo dobrze mieszkało mi się z bratem i mamą,chciałam dalej z nimi mieszkać,ale brak perspektyw jakoś zdecydował o moim wyjeździe. Trzymajcie kciuki ,aby zmiany w moim życiu wyszły na lepsze, teraz myślę o zrobieniu tego ,na co nie zdobyłam się przez ostatnie 4 lata ,czyli zaczęcie nagrywania filmów na youtube. Mam teraz w głowie tyle planów na swoje szczęście ,że nie wiem czy starczy mi życia,haha! Dziękuję za dużą aktywność i wsparcie w sferze blogowania,mam nadzieję,że posty które będę tworzyć w nowym miejscu przypadną Wam do gustu , myślę,że w końcu się przełamię do sesji zdjęciowych na bloga.
Na koniec mały mix ostatnich zdjęć, ponieważ przez wakacje nie dodaję posta snapchat z miesiąca :)


W następnym poście postaram się Wam już opowiedzieć co nieco o mojej pracy ,jest to dla mnie super sprawa i nie mogę się doczekać jutra ! :) 

11 komentarzy:

  1. Myślę, że decyzja o wyjeździe za granicę to decyzja bardzo dobra. Ja sama dwa miesiące temu wyjechałam i nie żałuję. Na razie czeka mnie nauka języka ale idę do przodu cały czas. Życzę Ci powodzenia! Pamiętaj, że każdy koniec jest początkiem czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mna rowniez nauka jezyka...Od 5 lat mam stycznosc z tytejszym jezykiem,ba ,nawet rozumiem o czym sie mowi ,ale odpowiadam w jezyku angielskim. W pracy beda mi wszystko tlumaczyc po angielsku ,ale rozmowy typu "co tam?" beda po holenderdku,zebym tak jak moja siostra nauczyla sie rozmawiac. Dziekuje za mile slowa i zycze Ci powodzenia ! :)

      Usuń
  2. Opalanko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci, aby wszystko ułożyło się po Twojej myśli, a i nawet jeszcze lepiej! :)
    wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie ułoży się dobrze ;) Super blog ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,ja tez mam taka nadzieje :)

      Usuń
  6. Awesome post!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  7. O super!! Filmiki na youtube ^^ nie mogę się doczekać. Trzymam kciuki, że wszystko Ci się ułoży i, że będziesz mogła zacząć nowe życie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)