05.09.2016

#81

Cześć!
Jakiś czas temu na moim blogu pojawiła się magiczna liczba 6000 wyświetleń , oraz 60 obserwatorów! Serdecznie Wam za to dziękuję, to był dla mnie wspaniały prezent urodzinowy :)
We wrześniu chcę zrobić kilka postów tematycznych. Dziś jeszcze nie,ale za kilka dni pojawi się drugi wpis tematyczny,pierwszy był o moim piercingu ,a teraz ...no zobaczycie sami. Zapraszam Was serdecznie do sprawdzania na bieżąco ! W sobotę obchodziłam swoje drugie przyjęcie urodzinowe,zaprosiliśmy większość naszych znajomych stąd,było na prawdę sporo osób, co prawda wszyscy starsi ode mnie,ale ja z rówieśnikami i tak się nie dogaduję,dlatego bawiłam się świetnie! Razem z dziećmi było nas około 20 osób. Ja najwięcej czasu spędziłam z przyjaciółką mojej siostry i jej mężem, rozmawialiśmy jedynie w języku angielskim,ale dobrze nam się rozmawiało mimo łamanej angielszczyzny ,uśmiałyśmy się nie jeden raz do łez! Denice i Mark razem z dziećmi pojechali jako ostatni trochę po północy,aż było mi smutno,że jadą ...Wszyscy siedzieliśmy na ogródku przed domem,na szczęście pogoda jak na Holandię wyjątkowo ciągle jest ładna, wczoraj się wypadało i teraz szykuje się tydzień delikatnych upałów. Jako,że ma być słonecznie ,będę mogła korzystać ze słońca i nadal wylegiwać się na leżaku ,żyć nie umierać,haha! W Polsce zaczął się już rok szkolny, dajecie radę? Ja jedynie co mam teraz wspólnego ze szkołą to praktyka angielskiego i początki nauki holenderskiego. No i tyle,że chodzę odprowadzać siostrzenicę do szkoły... ;)


Oficjalnie możemy zakończyć blogowanie o wakacjach i moich urodzinach ,które ciągle się tu pojawiały. Mam nadzieję,że następny post ,który szykuje przypadnie Wam do gustu :) 

8 komentarzy:

  1. Boże ale masz rewelacyjna sukienkę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No sukienka super :) Dobrze że pogoda dopisała! :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czekam na kolejny wpis. Bardzo fajnie, że impreza urodzinowa się udała :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna sukienka <3
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no, to życzę Ci, aby holenderki szybko wpadł w głowę :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, nie ma to jak obchodzić swoje osiemnaste urodziny dwa razy!!! JEST MOC!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)