09.09.2016

#82

Cześć!
Moje życie zawsze toczyło się wokół zmian. Mniejszych czy większych,ale zawsze takowe zmiany w moim życiu się pojawiały,pojawiają i pojawiać będą.Sama jestem sobie winna,bo nienawidzę tego ,a i tak się pcham żądna przygód,wyzwań i bagażu doświadczeń. Stresuję się ,albo odczuwam adrenalinę,czasami jedno przeplata się z drugim. Ale staram się stawiać wszystkiemu czoła, mimo że BARDZO często próbuję spieprzać od problemów, gdzie tylko pieprz rośnie, coś i tak mnie blokuje i z każdą sytuacją muszę się zmierzyć. Jestem już chyba tak zahartowana,że już nic mnie psychicznie nie zmiażdży ,z wyjątkiem śmierci kogoś bliskiego,o nie to by był cios,na pewno. Pozornie wydaje się,że jestem taka słabiutka,sama często tak myślę,ale gdy popatrzeć na to z boku,jestem na prawdę dzielna i mogę śmiało się tym szczycić . Gdybym nie miała odwagi ,nigdy nie stanęłabym na scenie,to przede wszystkim mnie podbudowuje.

2011



Odwaga to bardzo ogólne pojęcie. Mówi się,że aby coś zrobić trzeba mieć odwagę - ale odwaga jest w każdym z nas,bez wyjątku. Problem w tym, jak głęboko w sobie ją chowamy. To tylko my tworzymy sobie własne bariery i ograniczenia. Wszyscy ludzie mają postanowienia,cele,marzenia. Nie wiele z nich spełniamy przez to,co układa nam się w głowie ,czyli z góry czarny scenariusz. Od razu jesteśmy pewni swojej porażki i nie pokładamy w siebie żadnych nadziei . Jeśli my tego nie zrobimy to kto? Jedynymi osobami,które są odpowiedzialne za nasze życie jesteśmy my sami. Pomińmy już czynniki zewnętrzne,takie jak brak pieniędzy czy odpowiednich warunków,skupmy się na tych skromniejszych marzeniach. Jeśli Twoją pasją jest taniec,nie musisz od razu zapisywać się do szkoły tanecznej, jeśli brak ci odwagi spróbuj najpierw sam/a przed lustrem,na youtubie jest na pewno mnóstwo materiałów tanecznych. Patrz się sobie w oczy , jeśli coś ci nie wychodzi ,śmiej się z tego,podejdź do tego z dystansem i powtarzaj kroki dopóki się nie uda. Kiedy już oswoisz się z tym,co robisz spróbuj nagrać się na video i obejrzeć je bez odwracania wzroku. Później możesz podzielić się tym z rodziną i znajomymi aż w końcu spróbować tańczyć z innymi.

2012
Moją największą pasją od zawsze było śpiewanie. Kiedy zaczynałam pisać bloga i nikt jeszcze na niego nie wchodził pisałam posta o tym,jeśli ktoś byłby zainteresowany kieruję Was TUTAJ. Jeżeli tak jak ja lubisz śpiewać i masz jako taki głos (ponieważ nie ukrywajmy nie każdy potrafi śpiewać ,tak samo nie każdy potrafi tańczyć albo rysować) no to musisz zacząć się tym zajmować . Potrafić śpiewać ,a mieć kawał głosu to też dwie różne sprawy,ale generalnie o ten diament trzeba dbać. Jeśli masz głos ,potrzebujesz tylko ćwiczeń i nauki ,a później jest z górki,możesz to robić bez wyrzutów sumienia,że komuś zwiędną uszy. Nie masz wtedy powodu do niepewności ,masz głos,nie fałszujesz ,a przynajmniej nie tak bardzo ,aby kogoś to dotknęło ,więc czego się wstydzić ? Tego,że robisz coś ,co lubisz? Myślę,że szkoda życia na chowanie się po kątach ze swoimi pasjami :)

2013
Gdyby każdy człowiek zamykał się przed światem z powodu braku pewności siebie,nie istniałyby przyjaźnie,miłość ,a także rodziny. Nie każdy musi od razu być super pewny siebie i emanować tym na każdym kroku ,ale wszystko małymi kroczkami ,bo to jest na prawdę ważna rzecz w życiu! Są tacy ludzie,którzy boją się iść i coś załatwić na mieście i odkładają to w nieskończoność . Po co ?! Nie lepiej się z tym zmierzyć i mieć doświadczenie na przyszłość? Pójdziesz raz do urzędu ,banku i pokażesz ,że faktycznie nie masz pojęcia ,co się wokół ciebie dzieje,ale po to są ludzie pracujący tam,aby nam pomóc,to jest ich zasrany obowiązek i za to dostają pieniądze,a jeśli ktoś będzie się głupkowato uśmiechać pod nosem,uśmiechnij się ,ale w ten lepszy sposób,myślę że uśmiech w takim momencie zbija z pantykału,nawet jeśli czujesz się w tej chwili zakłopotany nie dasz tego po sobie poznać i Twoja postawa będzie pokazywać Twoją odwagę,co prawda pozorną,ale to pierwszy krok do pokonania różnych lęków. Jeśli czegoś nie wiesz - zapytaj ! Kto pyta nie błądzi ,to po prostu nauka. Możesz śmiało mówić o tym,co czujesz w danej sytuacji ,im jaśniej  wyjaśnisz swój punkt widzenia tym łatwiej i szybciej dojdziesz do porozumienia,załatwisz sprawę i będziesz mógł stamtąd wyjść.  "Wie pani,jestem pierwszy raz w tym urzędzie, nigdy nie miałam potrzeby załatwiania czegoś". I już po problemie , zobaczysz. :)

2014 
Mam nadzieję,że ten lekko humorystyczny post poprawi Wam humor,ale także gdzieś przyda się w praktyce. Wszystko , co powiedziałam jest szczere,aczkolwiek z lekką dozą mojego specyficznego humoru i charakteru,silnego z resztą. Chciałabym po prostu motywować ludzi do działania,wiem jak wiele osób utknęło w swoich ciasnych horyzontach i to jest trochę przykre. Sama nie jestem idealna. Tak nie umiem tańczyć ,ale byłam na jednej lekcji tańca i choć cały czas się w tym gubiłam i więcej nie poszłam ,bo uznałam ,że się nie nadaję to przynajmniej spróbowałam. Tak,nie umiem rysować ,ale byłam na warsztatach jako dzieciak i to też jeden jedyny raz ,bo mój rysunek marchewki bardziej przypominał coś w rodzaju ....niczego ,więc również zrezygnowałam. I mimo wstydu ,bo nie umiem żadnej z tych rzeczy - odnalazłam odwagę i czerpałam  z tego przyjemność ,mogłam chociażby się pośmiać sama z siebie! :)

2015
Zdjęcie powyżej przedstawia moje pierwsze zdjęcie,które zrobiłam specjalnie z myślą o blogu. Po rocznej przerwie w blogowaniu miałam problem z pisaniem,czy dodaniem jakiegoś zdjęcia. Po prawie roku odkąd znów w tym siedzę teraz już to mija. Nadal wolę zdjęcia "od dupy strony" niż z moim ryjem,ale pomału próbuję stawać przed obiektywem,myślę,że posty ze zdjęciami są o wiele lepsze niż bez. A będąc blogerką powinnam się trochę przyłożyć i przezwyciężyć swoje słabości ,np. to ,że nie wiem jak się zachować przed aparatem. Tak,to jest moja słabość ,wstydzę się uśmiechać do aparatu i zamiast tego po prostu się śmieję :)

2016
Czysty przykład z życia,przecież to widać jak na dłoni,że śmiać mi się chce... Ale to nie ważne, ważne jest to ,że próbuję  i  z tego mogę być dumna.
Kochani ,post wyszedł na prawdę długi ,wątpię,że ktokolwiek przeczytał go od początku do końca, ale wytrwałym gratuluję :) Mam nadzieję,że moje słowa podniosą kogoś na duchu ! Bardzo ważne jest to ,aby żyć w zgodzie ze samym sobą,trochę egoizmu nie zaszkodzi dla nas samych. I tak w życiu jeszcze dużo zrobimy dla innych,trochę samolubstwa nie zrobi nam krzywdy. Jednak trzeba pamiętać również,aby nie popaść w jakieś samouwielbienie,trochę skromności i nieśmiałości jest dobre. Zdjęcia przedstawiają mnie przez okres ostatnich kilku lat ,stąd wzmianka o zmianach.
"Nie chcę prawić morałów,bo sam nie jestem święty.
W górę szkło ,wypijmy za błędy."

12 komentarzy:

  1. Świetny post i bardzo wesoły :D Na ostatnim zdj masz cudowna bluzkę!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow ale zmiany :O <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo miłe z Twojej strony że motywujesz w ten sposób ludzi do działania, pochwalam to , jednak nie zgodzę się z Tobą że każdy umie śpiewać, z rysunkiem i tańcem się zgadzam ale z tym nie.
    Przeszłaś bardzo pozytywną przemianę, plus za to jednak wolała bym na Ciebie popatrzeć bardziej pod kątem zdjęć "profilowych" niż plenerowych , z reszta sama mówisz że chcesz to podszlifować :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spiewaniu raczej chodzilo juz o osoby,ktore wiedza,ze chca spiewac, bo im to wychodzi, dlatego powinni szlifowac swoj talent :) Dziekuje za szczery komentarz ! :*

      Usuń
  4. Co za zmiany! Świetny post :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo nieźle, całkiem inna osoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka zmiana:) Podoba mi się ten post. Jest bardzo motywujący.
    Zapraszam
    http://princzipesso.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiany są ważne :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, w wolnej chwili zajrzę do Ciebie i się odezwę ;)

      Usuń
  8. Wow, myślałam, że to dwie inne osoby!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny motywujący post i te zdjęcia, które jak dla mnie reprezentują ciebie jak dorastasz i jak próbujesz zrobić coś nowego w swoim życiu. Przyjemny post ;) fajnie mi się go czytało i masz rację, że jeżeli czegoś bardzo pragniesz to trzeba postarać się to zdobyć!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)