20.09.2016

#84

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z trzecią (chyba) częścią posta z dziesięcioma pytaniami z serwisu ASK.FM. Krótko i na temat ,zapraszam do czytania! :)

1.Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Centrala 57 ! <3 Polecam posłuchać,uwielbiam chłopaków, pisałam już to wiele razy i będę nadal powtarzać!
pierwszy koncert
2.Jakie imię wybrałabyś sobie,gdybyś była osobą przeciwnej płci?
Nie wiem dlaczego wybrałam sobie takie chore pytanie...haha! Nie wiem,może Kacper? :D
3.Z kim spędzasz największą ilość czasu ? 
Aktualnie z rodziną,przede wszystkim z tym małym szatanem,moją siostrzenicą :)
ciocia i siostrzenica :)

4.Co może zniszczyć świat?
Apokalipsa zombie,haha! A tak serio,to my sami jako ludzie dążymy do unicestwienia tego,co nas otacza:)
5.Bycie zakochanym - kiedy zdarzyło Ci się to po raz pierwszy?
W podstawówce,piąta klasa. Do dziś wspominam tego chłopaka,jeszcze nie zapomniałam ,haha!
6.Witasz zmiany z radością czy ze strachem?
O tym ostatnio powstał post - biorę wszystko na klatę,yolo.
7.Czy lubisz swoje imię?
Średnio,niby się przyzwyczaiłam,ale wolę Kikę.
8.Dlaczego zakazany owoc zawsze smakuje najlepiej?
Te pytanie jest postawiona niczym chora teza, ja mam inne zdanie - nie zawsze tak jest. Mając te 10 czy trochę więcej lat papierosy były dla mnie takim owocem i jakoś wcale nie smakowały najlepiej,haha! Ale to ,co nie znane po prostu kusi i  tyle,jesteśmy tylko ludźmi.
9.Jaka jest Twoja zasada numer 1 ,którą kierujesz się w życiu ?
Nigdy nikomu niczego nie obiecuj. NIGDY. 
10.Gdzie wyobrażasz sobie,że będziesz mieszkać w przyszłości? 
Okropnie mocno chciałabym zostać w Holandii ,ale takim małym marzeniem jest Australia <3
zdjęcie z wakacji mojego brata w Australii

Pytanie do Was -  WYCIECZKA! Dokąd jedziesz i kogo ze sobą zabierasz? :)

18 komentarzy:

  1. Woow to ostatnie zdjęcie z Australii robi wrażenie. Po za tym świetny tag,przyjemnie się go czyta :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Australii bym się bała xD pająki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, to jest jeden z miliona powodow , dlaczego tam nie zamieszkam :D

      Usuń
  3. Hm.. na wycieczkę wypierniczam w Alpy pośmigać na rowerze na downhill, poskakać ze spadochronu, polatać na paralotni etc. Nie zabieram ze sobą nikogo ponieważ i tak nie znam nikogo kto by chciał ze mną się zabić.. to znaczy kto dzierżyłby tę samą miłość do sportów ekstremalnych co ja, po drugie zawracałby mi ciągle dupe a po trzecie to jestem wredną, samolubną suką. :*
    Kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja krew , albo raczej ja Twoja
      Kiss

      Usuń
  4. Kurcze świetne momenty :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, miło się czyta takie posty :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia , ja zawsze chciałam pojechać i mieszkać w Nowym Yorku , lub Paryżu .
    Świetny post , fajnie mi się go czytało
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie , ze post sie podobal :-)

      Usuń
  7. W Australii raczej nie chciałabym mieszkać. Pająki, skorpiony i inne tego typu stworzonka skutecznie mnie odstraszają :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na ich koncercie na plaży, covery były całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ,kiedy graja "Zawsze tam gdzie Ty" ...Mialam okazje byc zabrana na scene do spiewania z nimi ;)

      Usuń
  9. Lubię czytać takie odpowiedzi na pytania, chociaż sama aska nie mam ;) Podoba mi się Twój sposób pisania opowiadania- tu żarcik wtrącisz, tam się uśmiechniesz- prawidłowo! ;D Tak trzymaj Co do pytania o wycieczkę?

    Mała wioska w Polsce, gdzie nie jeździ za dużo aut, jest cicho, spokojnie, blisko rzeki lub strumyka. W nocy w tym miejscu widać miliony gwiazd a pole, które do Ciebie należy jest tak rozległe, że możesz na środku postawić piec gitarowy, rozkręcić go na full i dać czadu, a sąsiad i tak nic nie usłyszy <3
    Zabrałabym tam najchętniej swojego love i najlepszą przyjaciółkę :)

    Jeżeli pozwolisz, chciałabym zaprosić Cię do siebie na mały konkurs, może Cię zainteresuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aska posiadam,ale korzystam tak na prawde tylko do tego tagu :) Ciesze sie ,ze post przypadl do gust...co do tego miejsca, w moim rodzinnym miescie jest las z taka wielka polana , gdzie chetnie bym sie wlasnie rozlozyla i wyspiewala wszystkie zle emocje <3
      W wolnej chwili (prawdopodobnie wieczorem) usiade do blogow to zajde i do ciebie :)

      Usuń
  10. Pytanie number 2!!! Serio xD UMIERAM. Fajny post, taki inny od reszty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)