26.09.2016

#86

Cześć! 
Pomału kończy nam się wrzesień,przez całe wakacje nie pojawił się ani jeden post z serii snapchat of the month ,ponieważ byliście ze wszystkim na bieżąco i taki post byłby po prostu bez sensu. Wybrałam kilka zdjęć z tego miesiąca ,które pojawiły się na moim snapchacie (kikawww) ,enjoy :

|ostatnie promienie słońca złapane |ja i szatan |podpis mówi sam za siebie| snapchatdog <3
|upiększający filtr?| going to Poland !|

Większość blogerek robi posty w stylu "ulubieńcy miesiąca" ,ale cóż ja nie jestem wszyscy ,dlatego jest tak a nie inaczej. Na koniec mogę sprzedać Wam cytat ,nic poza tym ,bo szkoda czasu ...

"Tylko Ty chciałaś stać ze mną na wieżowcu w nocy,
I tylko ty byś była w stanie za mną z niego skoczyć".

7 komentarzy:

  1. Ciekawy mix! Swoją drogą chętnie wybrałabym się do Eindhoven:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje najblizsze lotnisko ,jakies 30 km od mojej wioski :D

      Usuń
  2. O kurcze jaki pozytywny mix :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo widzę jesteś fanką snapa ;)
    Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że każde z tych zdjęć, zajmuje pewną część Twojej pamięci i serducha.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)