22.10.2016

#94

Cześć!
Dziś przedstawię Wam kilka blogów, które odwiedzam z miłą chęcią i są one moimi ulubionymi pośród obserwowanych :) Staram się odwiedzać dużo blogów,staram się w wolnym czasie czytać i komentować,wspierać waszą działalność w internecie,dlatego uzbierało się sporo blogów,które obserwuję ,jednak jest wśród nich kilka wyjątkowych,które chciałabym tutaj wyróżnić ,zapraszam ,może jesteś w moim top blogów? Polecam sprawdzić :)
PS. Nie uwzględniam tutaj "wielkich blogów" takich jak blog Honoraty Skarbek,Lucy czy Deynn ,tylko te mniejsze blogi ,zwykłych - niezwykłych nastolatek ;)



1 .Katie Moon  jest to blog 15sto latki , która wie czego chce. Pochodzi z Katowic ,a jej blog to sposób na wyrażanie siebie. Ujęły mnie te słowa o wyrażaniu siebie,lepiej bym tego nie ujęła! Jej blog przyciągnął mnie przez estetyczny design, ciekawe lifestylowe posty oraz piękne zdjęcia. Polecam Wam jej bloga serdecznie, dziewczyna ma sporo obserwatorów i wcale się temu nie dziwię! Jeśli to czytasz to serdeczne pozdrowienia dla Ciebie :)

2. Oczami humanistki  blog prowadzony przez Magdę,wesołą wegetariankę ,dla której doba to za mało. Fanka papieża Franciszka i Luxtorpedy - jak dla mnie mieszanka wybuchowa, ale jej blog jest taki kolorowy,pozytywny ,posty są pisane w tak dobry sposób,że trudno przejść obok tego bloga obojętnie. Ostatnio widzę,że niewiele jest u niej ruchu na blogu ,ja sama nie zawsze wiem jaki komentarz zostawić,ale nie pominę żadnego wpisu,muszę zawsze przeczytać ,co ta dziewczyna ma do powiedzenia,przekonajcie się sami klikając link na początku zdania ! :)

3. JAGGLAM blog Jagody ,na którym skupiam się nie tyle na samym wpisie,co na zdjęciach...Dziewczyna robi genialne stylizacje, świetne zdjęcia i w dodatku jest niesamowicie urodziwa. Nadaje się do tego,co robi i widać,że przykłada się do tego ,bardzo lubię wchodzić na jej blog i mogę Wam go serdecznie polecić od siebie :)

4. Magda Wiglusz "Od 2012 roku zawsze wracałam do blogowania" - otóż to jest coś ,co nas łączy pasja do blogowania ,jej posty są pisane z sercem ,prawdziwe i dobrze napisane, skłaniają do przemyśleń,jest tam ład i porządek,czego brakuje u mnie. Można powiedzieć,że trochę ten blog zainspirował mnie i skierował na drogę ,którą obrałam w blogowaniu ,bardzo Ci dziękuję! :)

5. Blog Maddy blogerka nie wiedząca o niczym i pisząca o wszystkim ,17sto latka z okolic Zamościa. Jej blog spodobał mi się przez to,że pisze bardzo dobre posty podobnie jak koleżanka wyżej,jeśli jesteś zainteresowany ,co mnie tak urzekło sprawdź sam, dziewczyna ma dużo obserwatorów i prawdopodobnie zostaniesz następnym :)

Kolejność opisanych blogów jest przypadkowa !

Oprócz wyżej opisanych blogów,zostawię Wam kilka linków do blogów,które obserwuję :
http://luska-everywhere.blogspot.nl/
http://foxydiet.blogspot.com/
http://ayuna-chan.blogspot.nl/
http://ispossiblee.blogspot.nl/

Niedawno minął rok od kiedy prowadzę tego bloga,chciałam wszystkim podziękować za każdy komentarz, cieszę się,że wracacie ,obserwujecie i komentujecie. Dziękuję bardzo mocno za 8 tysięcy wyświetleń ! Blog jest obserwowany przez 66 użytkowników, dopóki nie był czytany przez nikogo przez pierwsze pół roku pisałam posty ,które wprowadzały mnie na nowo w świat blogowania po przerwie od tego. Teraz po roku wszystko zaczyna nabierać kształtów, pozmieniał się sposób pisania moich postów, jest bardziej sensowny i poukładany,są zdjęcia takie jakie chciałam,wszystko idzie po mojej myśli,wszystko rozwinęło się w odpowiedni sposób i teraz może być tylko lepiej,dziękuję za wsparcie! Po roku blogowania nareszcie wiem,że jestem na dobrej ścieżce i do tego właśnie dążyłam przez cały ten czas. Dziękuję wszystkim za to,że dzięki czytającym osiągnęłam takie a nie inne osiągnięcia,jestem dumna,że nie poddałam się mimo chwil zwątpienia.

Zapraszam do obserwowania i zostawiania linków
 do Waszych blogów w komentarzach :) 

12 komentarzy:

  1. Niektóre z tych blogów znam a na resztę chętnie wejdę :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, nie spodziewałam się, a szczególnie teraz kiedy blog przechodzi rewolucję. Jest mi niezmiernie miło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu lunie Twojego bliga i wydaje mi sie ze to byl moj obowiazek uwzglednic go top moich ulubionych ,robisz kawal dobrej roboty :)

      Usuń
  3. Niektóre z tych blogów znam i są naprawdę super :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodze się co do Magdy Wilgusz jest cudowna w przemyśleniach :* <3
    I dziękuję też że odwiedzasz mój blog i podałas link to miłe zaskoczenie i dla mnie :* Dziękuję!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, nie masz pojęcia jak milusio mi się zrobiło gdy zobaczyłam tutaj swój blog. Miło, że ktoś docenia co robię. Dziękuję za miłe słowa i gratuluję 8 tysięcy wyświetleń :*


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcia obejrzę te blogi :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nowosc-nivea-jedwabisty-mus-do-mycia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam wielu ulubieńców i chętnie przejrzę Twoich ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)