11.11.2016

I'm going to Poland !

Cześć !
Kilka dni temu wspominałam krótko o tym,że niedługo wybieram się do Polski. Oczywiście nie przylatuję tam na stałe (na dowód czego zakupiłam bilety samolotowe w dwie strony ,haha) tylko na konkretny tydzień. Zdecydowałam się poszukać samolotu na przyszły miesiąc ,kiedy wiem,że już nie mam umówionych dni pracy a mój powrót do Holandii wypada przed samymi świętami,aby pomóc w przygotowaniach. Przylot do Polski jest przede wszystkim zaplanowany ze względu na bardzo tani przelot jaki znalazłam i na całe szczęście będę mogła spotkać rodzinę i najbliższych właśnie w okresie przedświątecznym ,co mnie bardzo cieszy <3


Jednakże dziś obchodzimy święto Niepodległości. Postanowiłam razem z moją siostrzenicą przybrać barwy narodowe i  przyłożyć się do wspólnych zdjęć na bloga. Mam nadzieję,że przypadną Wam do gustu . Martynkę mogliście już zobaczyć na moim blogu w poście Halloweenowym :)



Niesamowicie cieszę się,że mój wylot jest już za miesiąc ,co prawda tydzień czasu to niewiele ,ale lepsze to niż nic. Tęsknię za moim rodzinnym miastem,w którym kocham chodzić na spacery w góry i kocham miasto ,w którym przez ostatnie pół roku mieszkałam, cieszę się,że już niedługo tam będę. Przez nasze święto narodowe,o którym huczy w telewizji mój wylot wolałabym mieć już dziś...

Oprócz wylotu czekam już na magię i klimat świąt <3 

17 komentarzy:

  1. Ja również czekam już na święta :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też za miesiąc jadę do Polski, tylko że aż na 3 tygodnie, także święta z rodziną, znajomymi i tak dalej :) ja już czuję święta, w Niemczech wszędzie choinki lampki i mikołaje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem im szybciej pokazuja sie te dekoracje i szybciej tworza nastroj to pozniej nie czuc w grudniu nic :/

      Usuń
  3. No to miłego pobytu w Polsce! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor sukienki bardzo mi się u Ciebie podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że spędzisz świetnie czas :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tymi kolorkami :) Pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powroty są strasznie przyjemne. Wiem sama, ponieważ może nie opuściłam ojczyzny, ale obecnie od domu rodzinnego dzielą mnie kilometry wyrażone w setkach.
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! :)
    no to udanego czasu w Polsce :*!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna młoda dziewczyna :) bardzo śliczne sukienki
    Ja kocham Polskę pod każdym względem. Udanego wypoczynku :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Alee się złożyło, ty odwiedzasz Polskę, a ja własnie piszę z koleżanką i planujemy wyjazd do Holandii

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam goraco Amsterdam,jestem zakochana w tym miescie <3

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że miałaś dużo zabawy w Polsce i że udało Ci się wszystko pozałatwiać. ;) Fajnie czasami jest tak wrócić na stare śmieci i powspominać swoje dzieciństwo ;). Szkoda, że nie mogłaś zostać w Polsce, aż do świąt i nowego roku, chociaż spędziła byś je razem z rodziną i znajomymi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)