08.11.2016

just ordinary girl

Od jakiegoś czasu mój blog nieco się rozwinął ,nie jest to już tylko próżne gadanie o niczym ,co miało miejsce przez ostatni rok. Jednak od czegoś trzeba było zacząć...Teraz miałam dużo wolnego czasu,który poświęciłam przede wszystkim na rozwijanie bloga. Zmieniłam nieco design,a także styl postów,tematykę. W końcu jest tak jak być powinno. Bardzo dziękuję za wiele miłych słów,które motywują mnie do dalszej pracy! <3
Jak już wspomniałam ostatnio miałam sporo wolnego czasu,który poświęciłam na swoją pasję,jaką jest blogowanie,oprócz tego wróciłam do regularnych ćwiczeń i diety,razem z siostrą zaczęłyśmy już generalne świąteczne porządki, zrobiłyśmy małe przemeblowanie w moim pokoju ,zostało nam jeszcze kilka detali do dokończenia. Za dwa tygodnie wybieramy się z siostrą do Rotterdamu na Night Of The Proms. Nie wiele dowiedziałam się na ten temat w internecie,ale z tego ,co wiem zabawa ma być na prawdę świetna, no i cóż bardzo się cieszę ,że wyjedziemy na taki koncert z prawdziwego zdarzenia :) W grudniu lecę na tydzień do Polski ,także najbliższy czas będę chyba ciągle szczęśliwa.  


Zwykła szara codzienność ^

14 komentarzy:

  1. Cieszę się , że czujesz się szczęśliwa :) Ja też za niedługo wezmę się za porządki na święta , co jakiś czas potrzebuje coś zmienić aby poczuć się lepiej .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ,

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie juz tych swiat nie moge doczekac, swiateczne porzadki, a ja juz chodze i podspiewuje koledy , czekam kiedy nadejdzie pora na zmiane dekoracji itp :))

      Usuń
  2. Bardzo lubię czytać twoje posty :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie ,dziękuję ! <3

      Usuń
  3. U mnie dochodzi jeszcze praca i treningi :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany i przemeblowanie, nie tylko w pokoju, dobrze robi. Fajnie się czyta nawet jeśli to, jak wspomniałaś, szara codzienność.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba potrzebuje isc dofryzjera ...:D Ciesze sie ,ze post sie przyjal :)

      Usuń
  5. Widać ,ze jesteś mega pozytywną osobą ,aż miło się czyta. Ja mieszkam na Mazurach i teraz widzę śnieg za oknem :) ... te świąteczne porządki ... w sumie też powinnam zrobić. Pozdrawiam świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze Ci tego sniegu,mam nadzieje ,ze u nas pojawi sie na okres Boze Narodzenie - Sylwester...A co do porzadkow ,to jeszcze jest czas :) My mamy dosc spore mieszkanie ,wiec tak co sobote po troche , zostal nam dol do sprzatniecia i strych :)

      Usuń
  6. Życzę dalszego rozwoju w swojej pasji. U mnie porządki świąteczne zbliżają się dużymi krokami. Już widzę te przeorganizowanie szafy i wszelkich innych półek. Ciekawe ile rzeczy się ostanie... Bardzo pozytywne zdjęcia. :)

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post o tematyce "DIY" na moim amatorskim blogu.
    -> amator-ka.blogspot.com
    Pozdrawiam - Amatorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam kiedy na strychu bedziemy juz mieli szafe gdzie schowamy posciele o reczniki,zebym miala cala szafe na ciuchy i zimowe i letnie ,mniej porzadkow pozniej haha :)

      Usuń
  7. oj też muszę wrócić do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przez wrzesien i pol pazdziernika sobie bimbałam z tym :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)