26.11.2016

Snapchat of november

Cześć!
Cieszę się,że w końcu jest sobotni wieczór. Mogę spokojnie usiąść wieczorem i napisać ,co mi w duszy gra, na co przez ostatni tydzień nie miałam czasu przez ogrom pracy :) Na szczęście teraz mogę się troszkę zrelaksować i poświęcić w całości czemuś ,co lubię - czyli blogowi. Ostatnio wspominałam Wam,że będzie mnie mniej na blogu,otóż już znacie powód, mój powiedzmy urlop się skończył i teraz będę musiała jakoś godzić wszystko ze sobą. Praca uczy mnie szanowania i doceniania wolnego czasu,a także lepszego gospodarowania nim.
 Dziś krótki post,przedostatni z serii snapchat z miesiąca,kolejny post prawdopodobnie pojawi się już w grudniu ,matko kiedy to zleciało ! Jak mija Wam czas? Ja muszę znaleźć więcej czasu na zgubienie moich nadprogramowych kilogramów,haha! Mam nadzieję,że u Was sprawy mają się dobrze :)


|pogoda mega zmienna| udawana dieta | prawdziwa dieta
| hello kitty | kiedy zacina Ci się whatsapp | psy |

Co myślicie o nowym wyglądzie blogspota ? :|

14 komentarzy:

  1. heh dieta taka juz jest zdradziecka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie z dietą haah :D
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bardzo mi się podoba! A rodzaj posta połączony z mix'ami świetny!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love Snapchat! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj mi na początku było ciężko pogodzić blogowanie z praca :P ale teraz jakoś daję radę, chociaż czasem faktycznie MOCNO się nie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troche i moze to jakos ogarne , a co do Twojego blogowania to dobrze Ci to wychodzi, a chwile lenistwa zawsze sie zdarzaja ;)

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci snapchata ! ;) niestety na mój telefon jest niedostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dieta sama w sobie jest ciężka do utrzymania, sam mam z nią czasami problemy bo jest bardzo wyczerpująca i czasami masz takie natchnienie, żeby wszystko rzucić i zjeść całą lodówkę i słodycze jakie posiadasz w domu ;P. Dobrze, że się nie poddajesz ze swoim blogiem i że ciągle go prowadzisz i znajdujesz dla niego czas, żeby coś dodać ^^ Trzymaj tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)