19.11.2016

there's nowhere to hide

Cześć !
Ostatnio dużo swojego wolnego czasu poświęciłam na rozwijanie swojego bloga, dużo nad nim pracowałam,dużo próbowałam zmienić , poprawić ,starałam się być bardzo aktywna w sferze blogowej i szło mi dobrze ,a przynajmniej taką mam nadzieję :) Ostatnio zrobiłam sobie od tego kilka dni wolnego ,nie wchodziłam na Wasze blogi ,nie napisałam żadnego posta ,zrobiłam tylko jedne zdjęcia i tak na prawdę publikowałam jedynie komentarze i na niektóre oczywiście odpowiadałam. Powiem Wam,że angażowanie się w blogowanie na 200 % jest tylko na krótszą metę,po około miesiącu życia prawie że tylko blogiem stało się to dla mnie mniejszą przyjemnością,a coby nie stracić do tego chęci po prostu wyłączyłam się z tego świata na kilka dni. Była to dobra decyzja, chcę czerpać z blogowania przyjemność i nie traktować tego jako praca, bo "o nie ,jak nie będę dzisiaj nic robić na żadnym blogu ,to cholera jak mam liczyć na rewanż i wsparcie od innych blogerek?" Moja aktywność na pewno teraz trochę spadnie , będę odwiedzać Wasze blogi od czasu do czasu ,czasami mogę coś przegapić ,no cóż tak też bywa...Ale przynajmniej wiem,że będę dawać z siebie wszystko w tym ,co lubię,a nie jechać ponad program ;)


Ostatni tydzień przechodziłam coś jakby depresja jesienna, nie miałam zupełnie na nic ochoty ,co właśnie uświadomiło mi ,że za dużo czasu poświęciłam tylko i wyłącznie na bloga a nie na inne rzeczy,które sprawiają mi przyjemność . Po fazie chwilowego podłamania i myślenia w stylu "i tak do niczego się nie nadaje" wracam do formy ,unoszę się ponad siebie i szykuję się na tydzień ciągłej pracy ,dlatego do przyszłego tygodnia może mnie na prawdę często tutaj nie być ,co jednak nie znaczy ,że postanowiłam prowadzić bloga na odwal się - absolutnie nie. Szykuję dla Was mikołajkowy cover , także jeszcze trochę i będziecie mogli zobaczyć efekty moich starań . Ponadto mam kilka innych pomysłów,które chciałabym zacząć realizować od Nowego Roku ,na razie dopiero "szkicuje plany" .
 Dziękuję z góry za wyrozumiałość i życzę Wam udanego weekendu !
PS. jakie macie inne pasje oprócz blogowania? Podzielcie się w komentarzach ;*

20 komentarzy:

  1. Zawsze wszystko trzeba robić z umierem żeby później zapał nie opadł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się lubię udzielać na innych blogach, czytać to, co inni mają do powiedzenia, oglądać zdjęcia. Ja już tak wytrzymałam ponad 4 lata, ale ostatnio też mam długie przerwy, bo szkoła ;/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedzialam,ze ja tego nie lubie.Po prostu czasami sa rzeczy wazne i wazniejsze niz w moim przypadku codzienne sprawdzanie kazdej aktualnosci,poniewaz obserwuje na prawde wiele blogow i zajmuje mi to juz zbyt wiele czasu. Musze to jakos pogodzic teraz :)

      Usuń
  3. Fajnie, że wszystko sobie tak na spokojnie rozplanowałaś :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ale nad blogiem trzeba pracować aby się rozwijał. Tak jak napisałaś to niestety skrada dużo czasu i niszczy chęci. Też tak mam i też czasem potrzebuje przerwy.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak, staram sie nad nim pracowac ,aby szedl do przodu ,zeby nie bylo zastoju ,jednak nie mozemy popadac w skrajnosci ...

      Usuń
  5. myślę że czasem każdy potrzebuje odpoczynku od bloga:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ostatnio opadł zapał do postów kosmetycznych...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio po 4 miesięcznej przerwie wróciłam na bloga, nie planowałam że ona aż tyle mi zajmie ale wróciłam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i tak sie zdarza...Ja w planach nie mam dlugiej przerwy po prostu moge byc rzadziej na blogu , to wszystko :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny sweterek. Każdy potrzebuje czasem przerwy, by nie zakręcić się w swoich planach.
    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam chyba wręcz przeciwnie. Im więcej czasu przy nim siedzę, tym większą radość mi to sprawia. Tak czy siak - czasem trzeba odpocząć :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak mialam, ze jak sie nakrecilam to mialam z tego frajde, jednakze ostatnio jakos chyba lepiej bedzie jak troche zwolnie tempo :)

      Usuń
  10. Ja jak do tej pory nie miałam poczucia że muszę odpocząć od bloga wręcz przeciwnie wydaje mi się że powinnam wstawiać częściej posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani dziekuje wszystkim za mile slowa i za to,ze czekacie ...Jesli jakis wasz komemtarz nie pojawi sie na blogu oznacza to ,ze madra ja zamiast nacisnac opublikuj klinknelam usun. Tak jak przed chwila skasowalam trzy mega pozytywne komentarze , ugh ten nowy blogspot dziala mi na nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nienawidzę jak daje z siebie 100%, przesiaduję na blogu godziny by post był dopięty na ostatni guzik a oni piszą "Fajny post" "Wow super" To trochę słabę .. :(
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze trzeba mieć chwilę przerwy, żeby umysł mógł trochę ochłonąć i nazbierać nowe pomysły. Jeżeli wykorzystasz wszystko co masz na kilka swoich blogów to potem prawdopodobnie będziesz się męczyć, żeby napisać nowego posta. Przerwa jest potrzebna ;). Ja lubię chodzić na siłownię i rysować. Jeżeli chodzi o rysowanie/malowanie, to raczej nie zawsze to robię. Czasami maluję coś, skończę w połowie bo mi się już znudziło i potem do tego wracam po jakimś czasie i jakoś z większą chęcią to potem kończę, niż z myślą "O nie zacząłem to dzisiaj więc muszę to skończyć jutro". Pozdrawiam ;* Fajne masz spodenki w moro ^^ Taka kocica xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)