27.12.2016

kopiuj - wklej

Wigilia, Boże Narodzenie ,drugi dzień świąt Bożego Narodzenia ...Jak co roku święta,święta i po świętach.  Moje minęły całkowicie inaczej niż zawsze,ponieważ to moje pierwsze święta poza Polską, co prawda z rodziną , niepełną ,ale rodziną. Trzy dni wielkiego obżarstwa , spotkań ze znajomymi ,jazdy na łyżwach, no i nie oszukujmy się alkoholowej popijawy. Teraz pora na odpoczynek , może na dniach wybierzemy się kolejny raz na lodowisko ,ale generalnie oczekujemy Sylwestra,którego prawdopodobnie spędzimy z naszymi sąsiadami polakami . Nie będzie najgorzej grunt,że mam plany na Nowy Rok i chcę go miło rozpocząć. 2017 r, to czas nauki w szkole, zdanie prawa jazdy, i wiele ,wiele innych. To nie tylko gadanie "nowy rok ,nowa ja " ,ale prawdziwe ,realne cele postawione już jakiś czas temu. 

 2016 mix
Mam nadzieję,że Wasze Święta minęły Wam równie dobrze jak mi . Korzystając z okazji ,chcę złożyć wszystkim życzenia Noworoczne , aby rok 2017 był dla Was jak najlepszy. Życzę wszystkim czytającym,aby Wasze cele ,marzenia i postanowienia zostały zrealizowane. Dla wszystkich dużo zdrowia, pogody ducha i szczęścia na cały Nowy Rok , a także wszystkie kolejne. 

DO ZOBACZENIA W NOWYM ROKU !

8 komentarzy:

  1. Aby 2017 przyniósł same dobre rzeczy, te których oczekujemy i te niespodziewane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby Twoje postanowienia spełniły się w 100% :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Święta spędziłaś jak mogłaś najlepiej. Powodzenia w 2017 roku <3
    Kliknij, aby zajrzeć do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)