21.12.2016

tell me how are ya

Cześć kochani!
W poniedziałek wróciłam z niespełna tygodniowego urlopu przedświątecznego w Polsce. Była to dla mnie odskocznia od codzienności ,zamknięcie pewnych rozdziałów i rozpoczęcie Nowego Roku 2017 ze spokojem ducha,bardzo tego potrzebowałam. Odwiedziłam swoich znajomych,przyjaciół i rodzinę ,wykorzystałam te kilka dni na 150 % ,żałuję tylko że nie miałam trochę więcej czasu,ale doceniam to co mam :)
Kochani ,wracając do Holandii wracam również na bloga, tak więc możecie regularnie spodziewać się mnie na swoich blogach,kilka z nich już odwiedziłam,teraz wracam z systematyką ,akumulatory naładowane ,a więc kilka postów pojawi się w najbliższym czasie.

BLOG MOJEJ PRZYJACIÓŁKI - KLIK
Chciałabym Wam życzyć z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia dużo spokoju , miłości i szczęścia. Aby w nadchodzącym Nowym Roku nie brakowało Wam motywacji do działań,oraz aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia. Życzę Wam też dużo zdrowia i radości .
Po prostu Wesołych Świąt ! :) 

10 komentarzy:

  1. Super, wesołych! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie :) a jak spędzać święta w Holandii ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina spedza Swieta jak kazda inna polska rodzina, typowa Wigilia z typowym jedzeniem , koledy...A w dni Swiat odwiedziny u znajomych i moze lodowisko :)

      Usuń
  3. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że mogłaś spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. W czasie świąt bardziej odczuwamy ich brak. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)