02.01.2017

2017 , please be a good year

Witam w Nowym Roku ! :)
Powitałam rok 2017 w przesympatycznym towarzystwie ,w genialnej atmosferze ,krótko mówiąc jestem na prawdę zadowolona. Było wesoło i mam nadzieję,że jaki był Sylwester taki będzie cały rok. Moje "postanowienia" określę celami ,ponieważ nigdy te postanowienia mi nie wychodzą,a że mam ich nie wiele i są one dla mnie ważne mam nadzieję je osiągnąć. Przede wszystkim muszę mniej przeklinać ,to jeden z moich minusów ponieważ nadużywam tego zwłaszcza w Polsce z moimi znajomymi (Natka, ściągasz mnie na złą drogę!) . Poza tym w Nowym Roku rozpoczynam najprawdopodobniej trzymiesięczny kurs języka niderlandzkiego i planuję również zjechać za jakieś pół roku do Polski na jakiś czas ,żeby zrobić prawo jazdy. To takie "fizyczne cele" , a poza tym wszystkim chcę po prostu codziennie się uśmiechać , radzić sobie ze wszystkim ,co mnie otacza i być szczęśliwym człowiekiem .

więcej na moim instagramie - klik :)
Co prawda składałam tu już życzenia, ale powtórzyć się nie zaszkodzi. Otaczajcie się kochani pozytywnymi ludźmi ,unikajcie toksycznych znajomości , dbajcie o siebie i innych ,ale nie dajcie się wykorzystywać. Dużo szcześcia , zdrowia i miłości na ten rok ,a także na każde kolejne lata ! :*

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci w tej sukience i przyjemny wpis :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że twoje plany na 2017 rok się ziszczą i że będziesz miała prawo jazdy ^^. Najlepiej jest wybrać, sobie takie postanowienie, które będzie można osiągnąć ;P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia wszystkich marzeń i osiągnięcia celów!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)