05.01.2017

thanks for 10 k views

Cześć!
Nowy Rok zaczął się na prawdę produktywnie jeśli chodzi o moje życie. Mam nadzieję,że tak jak jest teraz już zostanie i utrzyma się taka dobra passa i będzie już tylko lepiej. Dawno nie wchodziłam w żadne statystyki blogowe,ponieważ wydawało mi się,że aktywność na moim blogu spadła wraz z moim mniejszym zaangażowaniem w czytanie Waszych blogów,do czego miałam wrócić zaraz gdy wróciłam z Polski,jednakże to był tak aktywny czas,że nie dało się tego nadrobić. Święta, Sylwester...Dopiero teraz jest spokój ,harmonia i czas na to ,aby nadrobić zaległości. Odpoczynek od tego w dalszym ciągu tylko mi sprzyjał ,ponieważ mam głowę pełną pomysłów na posty i myślę,że jest to najlepsze,co mogłam zrobić ,ponieważ pisanie na siłę wcale nie jest fajne.

Chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za okrągłą dziesiątkę jeśli chodzi o statystyki! Co prawda,na blogspocie ostatnio jest problem z tym,że nasze własne wyświetlenia również się wliczają,przez co za każdym razem gdy wchodzę na bloga,aby odpisać na komentarz bądź zobaczyć całość posta..niestety licznik trochę dodatkowo nabija. Na całe szczęście są to niewielkie liczby,także mój mały sukces zawdzięczam czytelnikom ,no bo komu innemu? :) No... kilku wyjątkowym znajomym,którzy są tak zdesperowani,że wciąż interesują się moim życiem ,choć wcale już nie powinno ,ale cóż chyba każda blogerka to przechodziła,haha. Pozdrawiam środkowym palcem,u mnie wszystko w porządku :D

No i to już ostatni mix snapchat of the month ,december 

work | urlop w Pl| urlop w Pl2 | kartki świąteczne są <3|
| psy ,albo raczej suki ,bo płeć żeńska przecież|| takie święta| Happy New Year haahh | bezsenność |
Dziękuję jeszcze raz za tyle wyświetleń ,to miłe :) 

6 komentarzy:

  1. No no no czytelników tu przybywa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. to widze, że nie tylko ja nie potrafię wyłączyć opcji uwzględniania własnych wyświetleń? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia o co chodzi, probowalam juz wszystkich mozliwych sposobow , ale moje wysilki spelzly na niczym...

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)