26.02.2017

all about my week in England

Cześć!
Pomału kończę Was męczyć postami z mojego pobytu w Anglii ,jest to krótkie podsumowanie całego tygodnia. Wiele opowiadałam już w poprzednich postach ... Każdy dzień tygodnia mieliśmy zaplanowany ,wykorzystaliśmy wspólny tydzień do granic możliwości. W poprzednich dwóch postach pokazałam Wam uroki dwóch angielskich miast,które miałam okazję zobaczyć - Londyn i Southend on sea. Jestem ogromnie szczęśliwa,że mogłam spędzić tydzień z moim najlepszym przyjacielem i jego rodziną,miałam okazję zwiedzić obcy kraj i dobrze się bawić. Na pewno zobaczymy się jeszcze nie jeden raz, czy to u mnie w Holandii czy u Kacpra w Anglii , a mam też nadzieję,że wspólnie uda nam się podbić Europę :D

kocham latać samolotami <3

Big Ben

Grays, Tamiza / Southend on sea, beach

London Eye

najlepsze miejsce na zdjęcie / najlepsza kawa - costa!
Czytałam w komentarzach,że wiele z Was chciałoby zwiedzić Londyn , trzymam kciuki,że każdemu z Was się uda tak samo jak i mi . Teraz chciałabym ,żeby Kacprowi udało się zobaczyć Amsterdam :)


11 komentarzy:

  1. jejku zazdroszcze Ci <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś polecieć samolotem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W Anglii byłam, ale do Londynu nie dojechałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda , moze innym razem? :)

      Usuń
  4. kurde, a ja się panicznie boję samolotów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn - moja pierwsza wycieczka na własną rękę. dzięki Tobie wróciły wspomnienia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim pierwszym wyjazdem jednodniowym było zwiedzenie Amsterdamu ,ale tutaj będę mieć sentyment do Londynu :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę! Mam nadzieję, że uda mi się tam wybrać w wakacje.

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym spróbować tej kawy!:)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa jak kawa , ładnie wygląda i dobrze smakuje :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)