24.02.2017

England part 2 - Southend on sea

Cześć !
Dziś drugi post z mojego tygodniowego pobytu w Anglii. Nie wiedziałam,że po powrocie będzie mi tak ciężko spojrzeć rzeczywistości w twarz,bo ten wyjazd był nie tylko wycieczką ,ale spędzeniem czasu z jedną z najbliższych mi osób i przemyśleniem codzienności. Jeden z wspólnych dni spędziliśmy w nadmorskiej miejscowości ,jak znajduje się w tytule. Miejsce jest niesamowicie urokliwe ,bardzo mi się tam podobało! Tak samo jak do Londynu dostaliśmy się tam pociągiem po około 40 minutach drogi,od stacji do Centrum i plaży było niedaleko ,kilka minut spaceru. Przy plaży było wesołe miasteczko,na prawdę spore i aż korciło ,żeby skorzystać ...Myślę,że następnym razem ,prawda Kacpi ? :)



Pogoda nam dopisała, pożyczyłam ciepłą kurtkę od mamy Kacpra ,ale na plaży chodząc przy wodzie i tak w pewnym momencie było aż za gorąco....Chodziliśmy po plaży ,zwiedzaliśmy centrum,zatrzymaliśmy się zwyczajowo na kawie w Costa i tak minął nam cały dzień. Byliśmy jeszcze w dwóch restauracjach na obiedzie i deserze,ale ja nie byłam głodna ,gdy napchałam się pączkami na mieście i kawą,haha! Jeśli ktoś będzie w Anglii w najbliższym czasie mogę polecić desery w "Creams" ,bardzo fajne miejsce, wystrój dyskotekowy ,fantastyczne desery i przyjazna atmosfera :)



Mam nadzieję,że zwiedzę jeszcze wiele świetnych miejsc w równie dobrym towarzystwie :) Dzięki Kacpi za świetnie spędzony czas ♥
Gdzie wybieracie się na wakacje ? :)

11 komentarzy:

  1. Aaa plaża ;) To musiała być piękna wycieczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Zazdroszczę takiego wyjazdu :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, widać, że dobrze się bawiłaś :D
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ,dobra zabawa to podstawa :)

      Usuń
  4. Zawsze chciałam zwiedzić Anglię, a na wakacje prawdopodobnie wybieram się do Holandii
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszlym roku zwiedzilam Amsterdam, warto zobaczyc :-)

      Usuń
  5. Kocham morze <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I follow the blog.
    I'll wait.
    Dblogu.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)