02.03.2017

mój pierwszy vlog - LONDYN 2017 !

Cześć!
W końcu jest! Obiecane video z Londynu :) Po wielu próbach zmontowania go,poprawkach i przesłaniu a także problemach z prawami autorskimi w końcu się udało...Mam nadzieję,że nasze dzieło Wam się spodoba. Proszę dajcie znać ,czy w filmiku był dźwięk i reklamy! Ponieważ ,aby filmik mógł zostać opublikowany musiałam zgodzić się na wprowadzenie reklam ,z których to nie ja oczywiście będę mieć zysk,była to jedyna możliwość ,aby pominąć prawa autorskie . Mam nadzieję,że wszystko będzie działało ,ponieważ w Anglii film podczas dodawania na youtube został wyciszony,a w Holandii udało mi się go opublikować za sprawą tego małego porozumienia. 
A więc ENJOY !

Mam nadzieję,że filmik działa prawidłowo i przypadł Wam do gustu :) 
Podziękowania dla Kacpra za montaż i wiele nerwów ;*

24 komentarze:

  1. jej swietny filmik <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, po obejrzeniu chciałabym wrócić do Anglii jeszcze bardziej. Co prawda nie udało mi się tam zwiedzić zbyt wiele, ale pokochałam Londyn. W filmiku nie pojawiają się żadne reklamy, może dlatego, że posiadam Adblocka. Piosenka działa! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że wszystko działa prawidłowo :) Ja zwiedziłam powiedzmy jedne z najważniejszych punktów i jestem zadowolona z wycieczki ,miasto ma swój klimat !

      Usuń
  3. Jest piosenka i jest reklama wiec chyba wszystko się zgadza :D świetny vlog, uwielbiam takie filmy! sama zastanawiałam się nad działalnością na yt, ale coś nie mogę się przełamać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że mi też było ciężko dodać pierwszy filmik na youtube, teraz już powinno być z górki. Cieszę się,że vlog przypadł do gustu . :)
      Pozdrawiam również ! ♥

      Usuń
  4. Bardzo fajny filmik ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i pozdrawiam rowniez :-)

      Usuń
  5. O jacie Londyn jest wspaniały, chociaż jeszcze tam nie byłam :D Koniecznie muszę obejrzeć filmik! <3
    Zapraszam ;** http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do obejrzenia, skoro nie mialas okazji byc w Londynie mam nadzieje ,ze dzieki mnie troche zobaczysz a kiedys wybierzesz sie tam osobiscie :)

      Usuń
  6. Oj z tymi prawami autorskimi rzeczywiście jest ciężko dobrze że Ci się w końcu udało :)

    http://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam,że się zapłaczę ,jak nie mogłam tego dodać ...A tu nagle przypadkiem dostrzegłam możliwość i taaaka ulga :D

      Usuń
  7. Fajnie, ze miałaś okazje pojechać do Londynu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam, żeby odwiedzić Londyn. W tym roku mam plan, żeby tam pojechać z moją przyjaciółką, by zrobić nasz wspólny projekt gimnazjalny. Trzymaj kciuki, żeby się udało! Vloga chętnie obejrzę:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki!!! Ja tez o tym marzylam i jak widac - udalo sie , tak samo bedzie z Toba i twoja przyjaciolka :-)

      Usuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzasz sie tak od 11 lutego , pozdrawiam i dziekuje za spam ! :-)

      Usuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu do Londynu, sama o tym marzę i mam nadzieję, że kiedyś w końcu się tam wybiorę :) Idę oglądać Vloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez mam nadzieje ,ze uda Ci sie tak samo jak mi :-) Jest jeszcze tak wiele miejsc , ktore chcialabym zwiedzic trzymaj kciuki ,aby nam sie udalo ! ;-)

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że i ja za jakiś czas zwiedzę Londyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I hope to visit London some day!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure , why not? I wish you good luck ! :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)