08.03.2017

my own routine

Cześć !
Przeważnie posty "my day/night routine" powstają na youtube w postaci video,ja pokusiłam się o stworzenie czegoś takiego w formie pisemnej na blogu. A więc co w moim życiu pojawia się niemal codziennie i poprawia moje samopoczucie, bądź jest moją nieodzowną częścią życia nawet jeśli dana czynność /rzecz nie występuje na co dzień ? To zdanie brzmi dziwnie,ale ostatnio mam problemy ze składaniem poprawnych zdań,haha! Zapraszam do krótkiej lektury :)


♥delikatny makijaż ♥długi gorący prysznic ♥opalanie ♥spacery ♥


♥kawa z mlekiem ♥owsianka z owocami ♥czekolada ♥


♥podróże ♥wycieczki ♥spotkania ze znajomymi ♥
♥rozmowy na skype ♥czas z bliskimi ♥moja kochana psinka ♥


Jak śpiewała Sylwia Grzeszczak - "cieszmy się z małych rzeczy" ,poprawiajmy humor sobie oraz osobom bliskim drobnymi gestami ,świat od razu jest piękniejszy! :)

30 komentarzy:

  1. Mmm jaka kawa. Na wyjazdach zawsze musze wypić kawę. A ostatnio mam zwyczaj przywożenia sobie pamiątek w postaci kubków xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostawilam w moim rodzinnym domu wielka kolekcje kubkow ! Tez mam do nich slabosc, a szczegolnie brakuje mi mojego kubka , ktory dostalam od kolezanki taki z pokrywka specjalnie do kawy...Musze go przywiezc przy najblizszej okazji :) A dzien bez kawy to u mnie dzien stracony!

      Usuń
  2. O tak małe rzeczy cieszą najbardziej! <3 Bo jak to mówią "Jeśli nie będziemy dostrzegać i cieszyć się z małych rzeczy, to nigdy nie będą nas cieszyć te większe" czy jakoś tak :*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna by tutaj przytoczyc wiele cytatow , ale dokladnie tak jest!
      Pozdrawiam rowniez ;*

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie posty! Masz rację, powinniśmy cieszyć się z małych rzeczy, doceniać je i potrafić dostrzec ile sprawiają nam przyjemności i jak poprawiają nasze samopoczucie. Gdyby tak każdy miał wypisać na kartce drobnostki które przynoszą mu radość nagle okazałoby się że jest tego cała strona :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ,ze post Ci sie spodobal!Na nojej liscie takich malych szcesc jest duzo wiecej, ale uznalam ,ze post tej dlugosci mnie satysfakcjonuje i jakos tak wyszlo...:-)
      Pozdrawiam i dziekuje za komentarz :*

      Usuń
  4. Uwielbiam kawę, w każdej postaci!!! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja tez ja uwielbiam! <3
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyszedł post, oglądam je na yt i ciekawa odmiana w formie pisemnej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ,ze Ci sie podoba ! :-)

      Usuń
  6. Ojejku <3 Superrr

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno na blogu robiłam wieczorną rutynę! Moja różni się trochę od twojej ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że tak się złożyło ! Każdy jest inny,więc nie dziwne,że są różnice :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ta kawa wygląda bardzo smacznie! Ja jeszcze nigdy nie piłam z takimi "wzorami" :D Pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I była pyszna rzeczywiscie :-) musisz kiedys sprobowac !
      Ludzie, dajcie zyc ile jeszcze razy to uslysze / przeczytam.. my nie jestesmy razem :D

      Usuń
  9. Great routine dear! I love it. :)

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz przeuroczy uśmiech! :D A ta kawa wygląda genialnie!♥

    Buziaczki! xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , jeszcze jakis czas temu prawie sie nie usmiechalam , teraz widze to po starych zdjeciacj ,ze to byl raczej grymas niz usmiech haha :D A kawa jest super , musze sie nauczyc robic wzorki w domu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Widać że jesteś szczęśliwa ;) kawka wygląda pysznie ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie tak, fajnie ze to widac nawet po zdjeciach :) Tak, ta kawa to rozkosz ....<3
      Pozdrawiam rowniez! :)

      Usuń
  12. Ohh aż mi się zachciało takiej kawy :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja bym tez sie jeszcze napila :-)
      Pozdrawiam rowniez !

      Usuń
  13. Nie lubię kawy ale takiej bym się napiła :D U mnie niemal codziennie pojawia się czekolada i zdecydowanie poprawia mi ona samopoczucie ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie dawno tez nie lubilam kawy , teraz nie wyobrazam sobie jej nie pic :D

      Usuń
  14. Kurcze, jakoś mi tak szkoda, że nie mogę już owsianki z owocami zaliczyć do tych dobrych rzeczy w my day routine... Zauważyłam od pewnego czasu, że zwyczajnie mi nie sprzyja i musiałam odstawić. Ale zamieniłam płatki owsiane jaglanymi i jest równie pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty? Ale ci wspolczuje! Owsianka jest super , dobrze ze znalazlas zastepnik, ja jem owsianke praktycznie codziennie na sniadanie od chyba pol roku i nie moge sie nia najesc :D

      Usuń
  15. Ciekawy pomysł, aby stworzyć taki post ;). Zgadzam się, cieszmy się z małych rzeczy. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ,ze post sie przyjal :') Zagladam od czasu do czasu na waszego bloga gdy przegladam wszystkie obserwowane :-)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥ / Thanks for all comments ♥
Nie przyjmuję więcej nominacji do LBA :) / I don't accept nominations to LBA :)